Ik krijg sinds de update alleen maar problemen. zodra hij op 39 procent komt valt hij steeds uit (de batterij gaat ook snel leeg) En hij loopt vaak vast of het beeld valt terug naar mijn startscherm
Es_ther
Geplaatst: 08-04-15 12:54
Hier nog steeds geen update, en er is een kans dat de mini hem niet gaat krijgen.. Lekker dan .
ik heb met mijn S4 nog geen problemen door de update. wel dat hij wat sneller leeg is( zeg dat ik moet werken van 1 tot 6. dan is er ongeveer 40 % af terwijl hij alleen maar in mijn tas ligt, totaal niet gebruikt)
Daar heb ik ook last van. Maar ik ben erachter gekomen dat ik op mijn werk heel slecht 3g verbinding heb binnen. met als gevolg dat die de.hele.tijd naar 3g zit te zoeken. Nu zet ik wifi en 3g gewoon uit als ik aan het werken ben.
Ik heb trouwens ook nog geen update grhad voor de s4
Bagheera_206
Geplaatst: 08-04-15 13:26
Wifi en BT zet ik inderdaad af als ik op werk zit. Scheelt enorm qua verbruik. Scherm staat op auto helderheid en op 3, voorheen -2. Daarnaast staat spaarstand aan, maar heb ik uitgeschakeld dat het scherm ook op spaarstand moet.
ik heb de update gehad, en merk veel meer problemen. zoals vastlopen en niet meer reageren (ik had dit voor de update niet), ook krijg ik wel eens foutmeldingen.
Ik sms nog regelmatig. Het is voor mij toch gratis en whatsapp heeft nogal eens vertraging. Of dan is iemands internetbundel weer op. Hoewel, sinds whatsapp de blauwe vinkjes heeft, ik wel vaker whatsapp.
Ik WhatsApp maar als ik foto's (of smilies ) wou versturen eigenlijk! Anders wordt hier gesmst. In mijn bundel zitten 10.000 gratis sms'en, dat is bij de meeste bundels hier wel. Dus smsen is 'gratis'.
Ik gebruik nog meer facebook-messenger dan WhatsApp eigenlijk! Echt niet iedereen heeft dat hier Mijn vriend bijvoorbeeld heeft de meldingen ook uitstaan, dus ik weet dat hij WhatsApp gerust pas 24u later bekijkt.
Vanochtend weer eens vastgelopen, en hij startte toen opnieuw op. Was net helemaal opgeladen. Best wel irritant, die haperingen, ik kijk het nog even aan vooraleer ik dingen ga wissen/fabrieksinstellingen terugzetten...
Okee help. Ik zit in ene keer op 1.9 gb en heb 2 gb. Als ik kijk bij mn mb verbruik staat er bij overige apps 624.mb verbruikt. Aparte is dat die het onder andere tijdens het auto rijden is geweest op meerdere momenten en ook bv snachts met uitgaan waarbij ik me telefoon bijna niet gebruikt heb. Hoe kom ik erachter welke apps dit zijn geweest? En hoe schakel ik die uit? Ik ben in 2 jaar nog nooit over de 1 gb heen geweest dus dit vind ik wel heel apart
mss stom maar staan je videos op Facebook op automatisch afspelen?. . was ooit bij mij probleem.. deze dan op nooit afspelen zetten. regelmatig je ram geheugen wissen.
Nee die spelen alleen af met wifi, net zoals dat apps alleen geupdate worden met wifi. roaming staat uit. Kan er echt niet achter komen
Jilletje
Geplaatst: 13-04-15 19:13
ik heb ook de update!!! en ik wil de zwarte kleur van mn toetsenbord terug Ook heb ik het idee dat hij veeeel langzamer is geworden. dit omdat ik nu sneller typ dan dat de letters verschijnen in beeld. Ook mn chrome is anders, ik kan nu niet meer op het ķruisje klikken en een pagina afsluiten. geen idee hoe ik nu tabbladen moet sluiten
Ik vind de nieuwe vormgeving er erg goedkoop uit zien bestaat er ook een downdate??