Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
0316Meisjj schreef:Oehww heb de hotfix apparaat gekocht. En 3 bakjes met steentjes.. en meteen uitgeprobeerd. Naar mijn mening super.. heb alleen nooit eerder gehotfixt.. en dan nog wat andere dingetjes gekocht..
Mizora schreef:Ik ben ook vreselijk tevreden met http://www.waxmelts.nl , zo lekker.
kimfeline schreef:Ben er geweest! Schade :
- Zelfreiniginde hondenborstel - 1,30
Hiervan heb ik spijt. M'n hond piepte meteen toen ik hem gebruikte. Ik ga hem ruilen vanmiddag/morgen.
- Stoffen dierenmatje - 0,89
Gekocht voor m'n cavia. Een lekker zacht matje, met hondenpootadruk. Kan ze lekker op liggen.
- 3 rollen lint - 0,90
Om Schleich spul te maken.
simodi schreef:kimfeline schreef:Ben er geweest! Schade :
Hiervan heb ik spijt. M'n hond piepte meteen toen ik hem gebruikte. Ik ga hem ruilen vanmiddag/morgen.
Gekocht voor m'n cavia. Een lekker zacht matje, met hondenpootadruk. Kan ze lekker op liggen.
- 3 rollen lint - 0,90
Ga jij voor iets van 1,30 euro terug naar de winkel?!
Air schreef:Ze hebben ook gewoon doorzichtig plakplastic op een rol... misschien is dat handiger?
kking schreef:Leuke plastic placemat tegen de muur?
Ik heb er voor mijn kat een onder zijn bakjes staan.
Heel makkelijk veeg je zo schoon.
Konstantine schreef:Ik heb die whiteboardstickers.
Heb ze nu alleen al een tijdje niet gezien.
simodi schreef:kimfeline schreef:Ben er geweest! Schade :
- 3 rollen lint - 0,90
Ga jij voor iets van 1,30 euro terug naar de winkel?!
_Tara_ schreef:Mizora schreef:Ik ben ook vreselijk tevreden met http://www.waxmelts.nl , zo lekker.
Ik ga nu slapen en morgen eens een bestelling plaatsen. Heb al wat lekkere geuren gezien!