Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 14:54

SAKKIA schreef:
Heb je ook een foto van de kast?
Ik ben namelijk wel nieuwsgierig. Kun je er geen planken in maken en daar leuke dingen op zetten? Aan de binnenkant in een frisse (knal) kleur verven? en dan leuk inrichten?

Wat een leuke ideeën komen er voorbij :D

Dit is de kast. De planken zijn 60cm diep. Is een mooie plek om dingen in op te kunnen bergen, uit het zicht. Er ligt nu vooral veel resttroep van de verhuizing :D
Afbeelding

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:00

_lautje_

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:03

Ga mee met Kentaro. Gewoon leuke manden om in op te bergen. Is veel mooier.

Had in februari een klok besteld van Riverdale, zou er binnen een week zijn. Kregen we van de week te horen dat hij er pas over een paar weken is, maar grote kans dat ze niet genoeg binnen krijgen en we moeten wachten tot juni... Wat denken ze nu zelf :Y)
Dus even rond gezocht en een andere winkel gebeld en die heeft hem met 2 weken en wij krijgen er zeker 1.
Echt voor een klok....

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:06

Ik ben weg van riverdale! Vond het staande klokje zo ontzettend leuk, maar echt te duur. Nu kwam ik hem tegen op MP voor minder dan de helft (nieuw)! Heb lang getwijfeld (ze waarschuwen niet voor niets als iets te mooi is om waar te zijn... :+ ), maar toch gedaan. Hij is vorige week binnen gekomen. Echt nieuw en hij werkt. Ben er echt heel blij mee!
Fijn dat je hem ergens anders toch nog hebt kunnen vinden!
Weet niet welke jij besteld hebt??

En spekkie, misschien nog een leuk idee om de achterwand van de kast te voorzien van een leuk kleurtje of gezellig behang?!

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:14

Oh ik zou in die kast ook gewoon mooie manden zetten! Bij Ikea hebben ze heel veel soorten manden / bakken!

Kentaro dat vaas in pot idee is ook grappig!

Belachelijk Lautje! Goed dat je even rondgebeld hebt.

Hier heb ik ook blauwe druifjes, narcissen en krokusjes op tafel staan (1,99 euro per pot bij ikea!)

Hier zijn we bijna echt een soort van klaar met de woonkamer.. Gisteren toch maar de keuken geschilderd. Hadden alle muren wit gelaten maar het leek zo half af. Dus nu zijn de muren mint groen. Staat lekker fris. Voor het voorraam hebben we paneel gordijnen hangen, dat stond toch een soort van kaal plus de verwarmingsbuizen waar vriendlief zich aan irriteert bleef je zien. Nu vitrage gehaald en het staat gelijk een stuk huiselijker! Helemaal blij mee. Begint toch ergens op te lijken.

We hadden ook online een steigerhouten eettafel besteld. Toen deze na 7 weken binnen kwam was de kleurstelling van de planken verschrikkelijk lelijk. We krijgen nu een nieuw blad en als het goed is wordt deze komende week dan eindelijk bezorgd en is dat ook weer afgerond.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:15

Afbeelding

Heb deze besteld.

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:15

Ja, bij zo'n kast zou ik ook mooie manden gaan halen en daar mijn spullen in opbergen.
Die onderste van Kentaro uit die een na laatste link (volg je me nog? :') ) die zijn van de IKEA, daar heb ik al jaren over staan twijfelen, inmiddels hoef ik ze niet meer maar vind ze wel nog erg mooi. Maar bij de IKEA hebben ze veel hele mooie opbergers. Ik vind op die manier spullen opbergen ook wel leuk, dan kun je nog een keer opzoek naar wat anders en eens wat tentoonstellen in je huis.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:16

kaygee, foto's??? :D
Wat fijn dat jullie wel een nieuw blad krijgen nu, hoewel het wel jammer is om daar weer op te moeten wachten.

lautje, jammer dat we het daar nu pas over hebben.... Was afgelopen weekend een weekendje weg. Op de zwarte markt in Cuyk heb ik deze ook zien hangen, had ik hem wel voor je mee kunnen nemen :P Hij is zeker erg mooi!

Die onderste bak (van de een na laatste link) was inderdaad van ikea. Sta er iedere keer weer bij te kijken... (maar ik zou echt niet weten voor waar ik hem zelf thuis kan gebruiken :P )

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:18

Ik wilde hem in de expedit kast maar had ook al deurtjes en lades en die houten magazine bakken. Dus met die leren bakken erbij werd het mij net iets teveel disco.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:20

Echt! Oh dat is dan idd jammer. Heb deze klok zo in mijn kop :Y)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:25

Maar die ga je nu over 2 weken krijgen toch??

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:32

Gave klok Lautje!

Ja zeker balen Kentaro, vooral omdat er bij het bestellen aangegeven werd dat de levertijd 3 weken was en het er uiteindelijk 7 geworden zijn.. Maja ik vind de tafel echt niet mooi zo en geef het dus ook niet het voordeel van de twijfel om te zien of ik er aan kan wennen. Dit is het blad, als de planken om en om hadden gezeten was het geen probleem geweest maar deze verdeling is gewoon niet mooi imo:
Afbeelding

Het mint groene is alleen zo lastig op de foto te krijgen
Afbeelding

Afbeelding

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:37

Wat leuk zeg!! Dat mintgroene komt heel goed over! Wat heerlijk fris zeg!
Ik vind het blad ook niet mooi :o Je hebt helemaal gelijk als je nu nog weer even moet wachten, want anders blijf je er iedere keer weer over vallen!! Als het goed is, gaat ie nog lange tijd mee :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:39

Als het goed is komt hij idd over 2 weken.

Zo is de verdeling idd niet mooi. Als het nu meer om en om was geweest had je het speels genoemd. Nu denk je hmmm die hebben bij het maken niet goed opgelet.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:40

Mooi dat mint in de keuken. Lekker fris!

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:41

Ben echt blij met de keuken zo. Had vriendlief om een pot verf gestuurd (wat een lef!) Nou heeft ie best goed gedaan.

De 3 linker planken zijn prachtig. Hoop dat er nu wel een goed blad binnen komt anders mogen ze het meenemen en koop ik het wel bij iemand anders. Genoeg steigerhoutzaakjes. Het blad wordt overigens nog wel gebeitst.

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:54

Ohh die kleur vind ik prachtig....

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:59

Lautje, heb je eigenlijk al eens bij de intratuin gekeken?? Daar hebben ze veel riverdale en bij ons heb ik daar ook meerdere klokken gezien!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 16:12

De intratuin was de winkel waar we de klok in eerste instantie hadden besteld. :Y)

Ga zo nog wel even langs de intratuin voor wat plantjes. Mag sinds gisteren weer autorijden, dus kan nu zelf weer lekker snuffelen. Vriendje is laat thuis dus moet mijzelf maar vermaken. ;)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 16:20

goooeeed... dan kunt u mijn bericht als niet verzonden beschouwen... :')

Heerlijk even lekker de tijd voor jezelf en rondsnuffelen bij de intratuin :D
(wat erg is dat als je zelf niet mag autorijden hé?!)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 16:26

Verschrikkelijk. Ik kan niet naar mn werk, kan niet zelf boodschappen doen en helemaal afhanklijk.
Gelukkig nu weer zelfstandig en volgende week weer werken. Hoef ik mij ook niet meer te vervelen. Zal wel wennen zijn na 2 weken niks doen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 16:29

Als ik iéts erg vind, is het afhankelijk zijn van anderen... :o (het stomme is dat ik zelf heel erg graag mensen help, maar als ik een ander moet vragen dat wel verschrikkelijk vind }:0 )
Je hebt wel even de tijd gehad om van alles voor in huis te verzinnen :D
Moet je weer voor 100% aan het werk, of ga je het opbouwen?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 16:43

Ja genoeg tijd gehad om na te denken.
Ik werk maar 3 dagen. Dus ga gelijk gewoon weer vol aan het werk.
Wil mij echt concentreren op het paardrijden en dat lukt niet met fulltime werken. Gelukkig heb ik een vriend die zegt ga er voor en paarden zijn prio 1.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 17:02

Heerlijk zeg, dat je vriend er zo achter staat!
Ik werk ook 3 dagen, maar dan helaas om gezondheidsredenen...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 17:08

Hij steunt mij 200%. Maar is net als ik, altijd het beste er uit willen halen en er voor gaan. Hij doet dat in zijn werk en ik in de paarden. Kan de zwarte uit mijn profiel nu heel goed verkopen. Is net 8jaar en loopt internationaal. Ik denk dan wel goh geld is wel fijn en geeft zekerheid dat ik met een ander paard weer even vooruit kan, maar hij zegt heel simpel het is je beste paard er wordt niet verkocht en de rest komt goed.

Wel vervelend als je meer wil werken maar niet kan. Lijkt mij heel frustrerend.