Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

! 
Wel weer flink voorraad ingeslagen zo te zien, dus die €31,- nu spaar je later weer op. 

De meeste dingen zijn toch wel te bewaren?
Alleen er moet mascarpone doorheen en dat vind ik aardig duur... Iemand nog een goed alternatief daarvoor?
3-P staat voor Pesto, Pollo, Pasta. Je bakt blokjes kip, daar gooi je een hele berg geperste knoflook bij (mijn vriend doet soms wel 3 tenen per persoon) en dat bak je even mee. Dan gooi je het kip/knoflookmengesel bij de gekookte pasta en daar gooi je een potje pesto en een bakje mascarpone doorheen. Maar aangezien ik wel vind dat er groente doorheen moet, bak ik vaak nog wat paprika mee, maar je kan er bijvoorbeeld ook sperziebonen of spinazie doorheen doen.
. Groente lust ik trouwens ook prima rauw, het grootste 'probleem' was pasta enzo. Ik was net bij de Lidl en zag bij het afrekenen een man met aardappelsalade. Dat lijkt me ook wel wat voor de volgende keer! Ik heb nu even heerlijk luxe gedaan en een bakje olijven met kaas gekocht (knoflook vind ik lekkerder, maar ja, ik moet straks dansles geven) en roomyoghurt en een cup-a-soup kerrie en wat broccoli. Ik ben 11,03 kwijt voor: