Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

En die paal is ook gaaf, mogen we daar ook een foto van
Heerlijk al die inspiratie
xXutopiaXx schreef:Oh wow zeg!!! Wat is de salontafel mooi geworden!! Ben benieuwd wat voor tekst je erop wilt zetten, zie ook een RM tekentje erop
Klinkt echt alsof je een prachtige inrichting hebt! Ik vind grenen idd ook een hele mooie kleur op zichzelf 

Gewoon, wow..
Ik hou 't wel bij m'n slaapkamer bij m'n ouders haha!
Pas toen ik mijn eigen huur had opgezegd (en mijn meuk bij hem werd geparkeerd) ben ik de boel wat knusser gaan maken. Maar ook alleen met de spullen die we (ik!) al hadden, want we zouden daar toch niet lang blijven. Tegenwoordig ben ik degene die bepaalt hoe of wat, want hij vindt het allemaal wel best.
Nou dat dacht ik niet, das mijn projectje 
Voor de rest is het wel helemaal mijn smaak
Wat leuk om te horen 
Zo staat er een foto van m'n paarden in z'n huiskamer haha, heb het een beetje aangekleed met plantjes en bloemetjes, kaarsjes etc
Steeds een klein dingetje erbij haha. Kan niet wachten tot de kerst trouwens, dan ga 'k wel heel z'n huiskamer omtoveren
Hij viert nooit kerst, en wilde ook geen kerstboom eigenlijk, en ik hou echt van de kerst en winter 
set_elkol schreef:[ Afbeelding ]
heeft iemand een leuk idee in welke twee kleuren ik deze kast kan schilderen? Ik heb m op marktplaats gekocht voor in de slaapkamer, kleren. Het kan ook zijn dat we m nog gaan gebruiken in een andere kamer maar voor de kleuren maakt dat niks uiteventueel kunnen er nog andere deur/ladeknopjes op.

ik vind de knopjes ook op zich wel leuk! 70's is op zich wel tof maar weet niet of mijn vriend er blij van wordt in de slaapkamer
en dan te bedenken dattie voor 10 euro op marktplaats stond! Voor een goed bod gaat ie wel weg hoor