Ja die zijn tegenwoordig veranderd gelukkig Eerst wist ik dat niet en zat ik idd met te kleine dingen. Heb daarom nooit meer wat bij Ikea gekocht. Maar het is inmiddels aangepast gelukkig.
Rudina
Geplaatst: 20-09-12 16:17
Wij zijn inmiddels over, wat komt er veel op je af tijdens zo verhuizing! Vorige verhuizing zaten we heerlijk in een vakantie nu moest er gewoon door gewerkt worden, we hebben ook nog niet alles op regel veel moet nog op ze plek gezet worden en we zitten helaas nog zonder televisie en internet. Nu doen we even lekker rustig aan want het hakte er behoorlijk in. Gelukkig hebben al mijn klanten begrip op 1 na, maar die persoon werkte de eerste dag al op me zenuwen, tijdens shoot alles leuk en aardig heb vermeld dat ik in een verhuizing zat en nog de zelfde dag kreeg ik 3 smsjes wanneer de foto's binnen zouden komen ik tussen door de meeste foto's bewerkt en gestuurd, krijg ik gister een mailtje dat de foto's niet mooi zijn (heb ze tijdens de sessie laten zien en kreeg ik geen comentaar te horen) en dat wanneer je een bedrijf hebt(sta alsnog nergends geregistreerd) je niet zonder internet kan zitten. Moest het even kwijt (a) zal hoogst waarscheinlijk wel gewoon met een vervelende klant te doen hebben.
De rest van me klanten reageren gelukkig top en daar werk ik voor
manzano
Geplaatst: 20-09-12 16:17
En ik heb de nieuwe ikeagids meegenomen. Die hebben we nooit ontvangen namelijk
Rudina
Geplaatst: 20-09-12 16:21
manzano schreef:
En ik heb de nieuwe ikeagids meegenomen. Die hebben we nooit ontvangen namelijk
Wij hebben hem ook nooit eerder ontvangen hier lag hij gelukkig wel netjes op de mat, zo leuk om daar in te kijkwn!!
Wij hebben er 2 1 op het oude en 1 op het nieuwe adres
Oh dan ga ik van het weekend dat overtrek er eens opgooien want ik was eerst van plan nog bijpassende kussenslopen te kopen, maar dat is gelukkig niet meer nodig........
mmmmmm lijkt morgenmiddag wel droog te blijven dus dan ga ik het maar proberen. Doet me er aan herinneren dat ik dus even zo'n staand wasrek moet kopen. Heb nu een wasrekje aan de deur hangen maar dat is toch ook niet ideaal
Das enige wat ik heb. Wil nog x wasrek wat je buiten kan zetten.
Sunrise_
Geplaatst: 20-09-12 17:28
Ik heb pas leuke 'hersft/winter' inkopen bij de Ikea gedaan om mijn studentenkamer weer een beetje om te gooien. Lekker een zacht plaid gekocht, kaarsjes, kussens. Verder heb ik (naast gewone verwarming) een elektrisch kacheltje op mijn kamer wat ook voor de sier aankan (staat erg gezellig). Oja en deze twee lijstjes voor aan de muur;
Klinkt gezellig! Ik moet ook weer nodig naar de Ikea ben er voor 2 weken terug geweest helaas konden we toen alleen maar een pax kast kopen, ging enorm veel tijd in zitten.
Ik woon ook niet gek ver van oberhausen iemand daar al eens naar de ikea geweest of is dat niet veel anders dan de vestigingen in nl?
Ikea is nogal uniform Delft is het concept centre van Europa, dus ga er vanuit dat het in elk land hetzelfde is Ik heb 3 staande inklapbare wasrekjes van Ikea
Huh, dat zit toch aan de linkerkant van de A12 als ik van Rdam naar Utrecht rijd Of bedoel je dat het centrum daar boven ligt? Ben nog nooit met de auto in Utrecht zelf geweest
Iemand enig idee waar je langwerpige rieten/rotan dienbladen kan kopen/bestellen met een afmeting van 60-68 cm lang, max 37 cm breed en zo'n 10 cm hoog? Ik kan alleen meer vierkante afmetingen vinden.
Manzano, hoe gaat het met jullie badkamer in wording?
Oh daar zijn we nog niet aan begonnen. Teveel andere klussen.
ElizeVdS
Geplaatst: 23-09-12 18:16
Ik weet dat er in Groningen in de Nieuwe Ebbinge altijd een winkel was met alleen maar rieten/rotan dingen. Ik woon er al twee jaar niet meer, dus weet niet zeker of ze er nog zitten, maar wie weet hebben ze een website? Ik zal even voor je zoeken
Edit: HET RIETMEUBELHUIS
NIEUWE EBBINGESTRAAT 16 9712 NK GRONINGEN GEO : 53.222669 , 6.564543 Telefoon : 050-3126339 Fax : 050-3603138
HET RIETMEUBELHUIS Het Rietmeubelhuis is sinds 1900 gevestigd aan de Nieuwe Ebbingestraat in Groningen. Van 1900 tot 1974 stond het bedrijf onder leiding van de families Diephuis en Nanninga. Zij stonden bekend om hun werkplaats waar wilgenteenmanden voor aardappelen werden gemaakt. Naast rotan en riet runden zij ook een schildersbedrijf dat werd beheerd door de familie Suiding. In 1974 werd de zaak overgenomen door Bert Lankman. Zijn ouders hadden een eigen fabriek waar stoelen van rotan werden vervaardigd. Vanaf 1999 hebben Erik en Jolanda Haijkens de zaak overgenomen van Bert Lankman. Bert is nog wel als adviseur voor Erik en Jolanda actief. Het Rietmeubelhuis is nu een zaak die een uitgebreid assortiment aanbiedt. Van manden tot stoelen in allerlei materialen zoals rotan en manou en van klein meubelen in allerlei materialen zoals rotan en manou tot houten speelgoed. Bij ons geldt een goede prijs kwaliteit verhouding voor al onze producten. Door jarenlange ervaring met de manou, pitriet en rotanmeubel productie kunnen wij u garanderen dat wij alléén producten verkopen die vervaardigd zijn van de betere rotansoorten