Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polly schreef:Deze is behoorlijk wendbaar, ik rij er ook veel mee binnen de bebouwde kom (is mijn volgmotor voor de lessen), alleen een 8je is me nog niet gelukt
Al mijn motoren zijn altijd geel geweest, hiervoor had ik een F800S met riemaandrijving.
[ [url=m/0LALAx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8s0tTR.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog een keer de 1200
[ [url=m/rsrzfz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die van mijn collega en mij, collega rijdt ook een R1200S maar dan in blauw-wit
DAMWolf schreef:Misschien leuk om iedereen ff haar motor te laten showen
I'll start:
Honda CBR600FS '95![]()
Harpoon demper (Herrie)
Rimstriping
KN lucht/oliefilter
"Badass" stickertje op m'n kuipruit ('t eerste wat een maatje zei toen we een eindje gingen rijden)
Rizoma spiegels (thanks dad, hij maakte de originele spiegels kapot, kreeg ik deze van 'm!)
Ben nog lang niet klaar met aanpassen, wil nog veel meer doen![]()
[ Afbeelding ]
blackstar schreef:Ik heb op een verlaagd zadel gezeten, maar dat doet pijn aan de bovenkant en binnenkant van mijn benen. Dus is alles standaard.
Gister naar de motorwinkel geweest heb 3 koffers, middenbok, carterbeschermingsplaat en witte knipperlichtglaasjess besteld.
Dit is de mijne
[ Afbeelding ]
Super Goldie dat het weer goed ging. Ik heb gelest op een verlaagde motor en heb toen een keer op een standaard motor ook die oefeningen moeten doen, maar toen viel ik bijna om omdat het zwaartepunt heel anders is.
Goldie schreef:Hadden het vandaag over welke motoren onze instructeur ons wel zag rijden. Haha voor buffel Jan moest het een bmw gs 1200 worden. En mij zag ik wel op de kawasaki er6 serie... Nou laat ik die nu ook geweldig vinden
Maarja misschien wil ik toch wel een wat lichtere motor, zat vandaag even op de triumph van m'n vriend en voelde meteen wel dat die echt een stuk lichter isYamaha heeft ook redelijk lichte motoren zag ik op de website.
pluche_pluus schreef:http://i206.photobucket.com/albums/bb34/pluche-pluus/motie/SV/20140816_174546_zps63carbd9.jpg
Foto is te groot, hierdoor link.
Motor: suzuki sv 1000 S
Bouwjaar: 2006
Aangepast: ultra girly rim striping, aangepaste dempers (echte brullers)
Wish list:
Xenon & angel eyes
Hp vering
Donker kuipruitje
En nog veel meer wensen![]()
Voorjaar 2014 gekocht, is de opvolger van mijn diversion 600.
Verliefd op geworden omdat ik teveel pijn aan mijn stuitje kreeg van de diversion. Die was namelijk meer tour. Nu met deze nergens last van.
1 nadeel, hij zuipt verschrikkelijk en niet echt een reis motor. Maar gelukkig heeft vriend wel een reismotor (ktm 990 smt)
Liselot schreef:Sorriso: die van mij is van de fabriek af verlaagd. Ben zelf 1.64 en kan precies met de voeten aan de grond.
Had hiervoor een naked en die houding viel me erg tegen. Maak graag tourtochtjes met vrienden en wil er ook mee op vakantie kunnen. Dan lijkt deze me echt super. Heb er nog geen lange ritten op gemaakt (langste was 140km) maar denk dat ik geen centje pijn ga hebben op de GS