Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wij hebben hierdoor op de vloer o.a. een gratis ondervloer en 40% korting kunnen bedingen. En met de trapbekleding kreeg ik via Roobol een offerte van 1526 euro voor 1 dichte en 1 open trap, met tapijt a 129,00m1. Heb toen een offerte op laten stellen bij 2 andere stoffeerders met exact hetzelfde tapijt (Desso conga 9935) waar de 1 met 1200,00 terug kwam, de ander met 1070,00 en toen ik beide bedrijven bekent maakte met elkaars offerte heb ik nu exact dezelfde bekleding + tapijt voor 870,00 losgepeuterd. Gemeen, maar in deze crisistijd happen veel bedrijven daar direct op. 

Mootje schreef:Mooie mand voor Jockey
Ik was vorige week bij de intratuin en zag daar ook allemaal leuke hondenmanden, en ik heb niet eens een hond!
) zelf maken, maar wel een 'intratuin' mand als voorbeeld 
Ze sloopt nooit, tenzij het rietachtig (gevlochten) is...
)
Ook niet handig voor de evt. loungeset in de tuin, of laat ze deze wel heel?
) en de hondjes zijn er stápel gek op! (super handig ook, zo in de wasmachine, 10 minuutjes in de droger en weer klaar voor gebruik!) Mootje schreef:Merel, Dat is apartOok niet handig voor de evt. loungeset in de tuin, of laat ze deze wel heel?
Maar het zijn vooral haar eigen spullen die ze sloopt. Ik had een rietenmandje als speelgoedmand, waar dus alle speeltjes inzaten. Speeltjes zijn heel, mandje is niet meer.