Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
CK88 schreef:Wat een leuk topic dit!
Wij zijn bezig met een nieuwbouw huis. Vrijstaand, lekker ruim. En ik ben nog maar 22Ik heb de mazzel dat de vader van mijn vriend projectontwikkelaar is, en zijn broer aan nemer. Dus waarvoor wij een hypotheek kunnen krijgen, kunnen we ook een huis laten bouwen!! Echt onzettend luxe, ben ik ook heel dankbaar voor.
Natuurlijk moeten we ontzettend op de centen letten, de afwerking en materiaal zijn gewoon erg duur. We hopen rond Juli onze woning te betrekken.
Maar dan lees ik wat jullie voor een keuken betalen, en dan gaan me haren recht overeind staan!
Deze keuken krijgen wij erin. Met granieten blad, koelvries combinatie, oven, vaatwasser, 5 pits gas stel, afzuigkap allemaal van whirpool en de beste kwaliteit daarvan. Daarin tegen hebben we geen soft close lades.
Mogen jullie raden hoeveel deze keuken ons kost
Naath86 schreef:ja ik heb een Samsung en daar zit geen enter op volgens mij. dat vind ik soms wat lastig reageren! maar spannend Vonneke! donderdag ging je toch naar de eerste twee kijken? gewoon op je gemak bekijken en bedenken wat je wilt.. en of het dan aan je eis voldoet. en objectief blijven, maar je zei zelf ook al dat je niet iemand was die helemaal verliefd werd en gewoon nuchter blijft! spannend hoor!
Naath86 schreef:ja ik heb een Samsung en daar zit geen enter op volgens mij. dat vind ik soms wat lastig reageren! maar spannend [naam]! donderdag ging je toch naar de eerste twee kijken? gewoon op je gemak bekijken en bedenken wat je wilt.. en of het dan aan je eis voldoet. en objectief blijven, maar je zei zelf ook al dat je niet iemand was die helemaal verliefd werd en gewoon nuchter blijft! spannend hoor!
Saffier schreef:Naath86 schreef:ja ik heb een Samsung en daar zit geen enter op volgens mij. dat vind ik soms wat lastig reageren! maar spannend Vonneke! donderdag ging je toch naar de eerste twee kijken? gewoon op je gemak bekijken en bedenken wat je wilt.. en of het dan aan je eis voldoet. en objectief blijven, maar je zei zelf ook al dat je niet iemand was die helemaal verliefd werd en gewoon nuchter blijft! spannend hoor!
Welke Samsung heb je? Bij mij zit de enter onder de backspace (Samsung Galaxy S)
Ik ben inmiddels druk al mijn ideeen aan het schetsen, ben daar alleen niet zo goed in
Ik zie zelf dan wel hoe het wordt maar een ander ziet er niets in....
Nou alleen nog een keer een huis kopen
marquez1 schreef:@ margriet; Een houtkachel op een cv aansluiten? Kan dat? Leg eens uit
CK88 schreef:Wat een leuk topic dit!
Wij zijn bezig met een nieuwbouw huis. Vrijstaand, lekker ruim. En ik ben nog maar 22Ik heb de mazzel dat de vader van mijn vriend projectontwikkelaar is, en zijn broer aan nemer. Dus waarvoor wij een hypotheek kunnen krijgen, kunnen we ook een huis laten bouwen!! Echt onzettend luxe, ben ik ook heel dankbaar voor.
Natuurlijk moeten we ontzettend op de centen letten, de afwerking en materiaal zijn gewoon erg duur. We hopen rond Juli onze woning te betrekken.
Maar dan lees ik wat jullie voor een keuken betalen, en dan gaan me haren recht overeind staan!
Deze keuken krijgen wij erin. Met granieten blad, koelvries combinatie, oven, vaatwasser, 5 pits gas stel, afzuigkap allemaal van whirpool en de beste kwaliteit daarvan. Daarin tegen hebben we geen soft close lades.
http://www.fotoserve.nl/~claudia/Keuken/keuken2.jpg
http://www.fotoserve.nl/~claudia/Keuken/keuken3.jpg
http://www.fotoserve.nl/~claudia/Keuken/keuken.jpg
Mogen jullie raden hoeveel deze keuken ons kost