Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:40

jeps, een heel ander huis. Maar zit een kantoor gedeelte enzo bij waar je eigenlijk niet veel mee kan. Ja kantoor van maken, maar dat vind ik sonde van het huis!

En het is behoorlijk aan de prijs en moeten de keuken en de badkamer vernieuwd worden

Grietje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:53

Oh oké, nou je hebt al een 4-tal huizen welke je al bijna gaat bekijken, gewoon eerst daar oprichten en dan kan je altijd nog bedenken of je hier wilt kijken. Ja toch?

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:00

Even vanaf mijn mobiel! niet heel handig, heb geen enter.. en de hoofdletters doet ie niet automatisch! die marge is dan echt oid normaal! vind je keuken wel heel mooi! wij kunnen via een kennis deuren bij Cando kopen, direct uit de fabriek. waarschijnlijk voor 50 euro per deur, die wij willen zijn 219 in de winkel! toch ook niet normaal die marge op deuren! zal vanavond even uitgebreider reageren, vanaf de mobiel niet zo handig. zijn dan vanavond ook op pad geweest voor behang en laminaat, dus kan ik jullie ook direct laten weten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:10

Ik bok ook super veel vanaf mijn telefoon. Ideaal, werkt prima met me iPhone.

@ witoto. We gaan 2 huizen bekijken. De nummers 1 en 2. Die zijn op wat verfwerk instapklaar zei de makelaar.

2 is om te beginnen wel zat!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:17

CK88 schreef:
Wat een leuk topic dit!
Wij zijn bezig met een nieuwbouw huis. Vrijstaand, lekker ruim. En ik ben nog maar 22 :+ Ik heb de mazzel dat de vader van mijn vriend projectontwikkelaar is, en zijn broer aan nemer. Dus waarvoor wij een hypotheek kunnen krijgen, kunnen we ook een huis laten bouwen!! Echt onzettend luxe, ben ik ook heel dankbaar voor.

Natuurlijk moeten we ontzettend op de centen letten, de afwerking en materiaal zijn gewoon erg duur. We hopen rond Juli onze woning te betrekken.

Maar dan lees ik wat jullie voor een keuken betalen, en dan gaan me haren recht overeind staan!

Deze keuken krijgen wij erin. Met granieten blad, koelvries combinatie, oven, vaatwasser, 5 pits gas stel, afzuigkap allemaal van whirpool en de beste kwaliteit daarvan. Daarin tegen hebben we geen soft close lades.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mogen jullie raden hoeveel deze keuken ons kost :D

zucht...........zo'n keuken wil ik nu........

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:17

ja ik heb een Samsung en daar zit geen enter op volgens mij. dat vind ik soms wat lastig reageren! maar spannend Vonneke! donderdag ging je toch naar de eerste twee kijken? gewoon op je gemak bekijken en bedenken wat je wilt.. en of het dan aan je eis voldoet. en objectief blijven, maar je zei zelf ook al dat je niet iemand was die helemaal verliefd werd en gewoon nuchter blijft! spannend hoor!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:18

en die vloertegels

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:18

en die deur :+

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:44

Leuk hoor :)

Is mij persoonlijk wat te strak en te kil, maar dat is ieder zijn eigen. Het oogt wel netjes :j

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:51

Naath86 schreef:
ja ik heb een Samsung en daar zit geen enter op volgens mij. dat vind ik soms wat lastig reageren! maar spannend Vonneke! donderdag ging je toch naar de eerste twee kijken? gewoon op je gemak bekijken en bedenken wat je wilt.. en of het dan aan je eis voldoet. en objectief blijven, maar je zei zelf ook al dat je niet iemand was die helemaal verliefd werd en gewoon nuchter blijft! spannend hoor!

Welke Samsung heb je? Bij mij zit de enter onder de backspace (Samsung Galaxy S)

Ik ben inmiddels druk al mijn ideeen aan het schetsen, ben daar alleen niet zo goed in :+
Ik zie zelf dan wel hoe het wordt maar een ander ziet er niets in....

Nou alleen nog een keer een huis kopen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:51

Naath86 schreef:
ja ik heb een Samsung en daar zit geen enter op volgens mij. dat vind ik soms wat lastig reageren! maar spannend [naam]! donderdag ging je toch naar de eerste twee kijken? gewoon op je gemak bekijken en bedenken wat je wilt.. en of het dan aan je eis voldoet. en objectief blijven, maar je zei zelf ook al dat je niet iemand was die helemaal verliefd werd en gewoon nuchter blijft! spannend hoor!

Precies! We zijn wat dat betreft wel objectief.

Hebben een uur eerder afgesproken. Zouden eerst om 1600 2 huizen gaan doen maar dat schiet niet op. Dan is het in het tweede huis donker. Dus nu om 1500

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:56

Wij hebben maandag het laatste gesprek om te kijken of we wat kunnen regelen met het huis :):)

Ben zo benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:57

Spannend Paroucha! Ik zal voor je duimen!

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:18

Saffier schreef:
Naath86 schreef:

Welke Samsung heb je? Bij mij zit de enter onder de backspace (Samsung Galaxy S)

Ik ben inmiddels druk al mijn ideeen aan het schetsen, ben daar alleen niet zo goed in :+
Ik zie zelf dan wel hoe het wordt maar een ander ziet er niets in....

Nou alleen nog een keer een huis kopen :+

Ik heb eigenlijk geen idee welke samsung.. Maar ik heb dan ook geen gewoon toetsenbord hoor, ik heb nog een gewoon standaard sms toetsenbord zeg maar, wat ouder model zeg maar.. Ben ook niet zo modern wat mobielen betreft! Nu weer ontopic! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:22

Och alles is toch prima als het maar werkt hihi

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 13:54

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 14:02

Mooi kachel! Wij willen een houtkachel aansluiten op de CV instalatie. Zijn daar nu ook druk voor aan het rond kijken!

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:08

@ margriet; Een houtkachel op een cv aansluiten? Kan dat? Leg eens uit :o?

@ vonneke; hoe was het? Je zou vandaag huizen kijken toch?

Vandaag een begin gemaakt met de ikea keuken in elkaar te zetten. De kastjes in elkaar zetten is geen probleem, enige probleem is (again) dat mijn huis schots en scheef is :7 . Het is een oud huis en de muren zijn dus zo hol en bol als een hoepel en de hoeken zijn niet haaks. Dus daar krijg je nooit een rechte keuken in ;) . Mijn handige broer en collega hebben er wel een oplossing voor, hier en daar wordt gewoon een stuk uit de muur gehakt waardoor je niks aan de keuken zelf hoeft te veranderen :Y) Komt allemaal goed, alleen is het iets lastiger dan in een nieuwbouw huis }:0

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:10

marquez1 schreef:
@ margriet; Een houtkachel op een cv aansluiten? Kan dat? Leg eens uit :o?

Dat vroeg ik me ook af. :D

Oh hemel, tegen het probleem van holle/bolle/golvende muren en scheve afwerkingen ken ik maar al te goed. Ook een oud huis hier. Kun je een foto maken van het gehakte om het spul pas te krijgen? Ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet nl. Ik wil tussen nu een binnenkort ook graag een nieuwe keuken en ga geheid tegen hetzelfde probleem aanlopen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:41

@Marqeuz, we gaan donderdag naar de huizen kijken. Vandaag kwam niet uit bij de bewoners.

Nu gaan we donderdag om 3 uur

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:44

Hoe ziet jouw leefruimte eruit?

Nou, vooral als een ruimte wara een kernproef heeft plaatsgevonden op dit moment :+

Iemand nog goede tips voor een schuifdeurwand-kast-ding-geval-waar-je-vooral-veel-shizzle-kwijt-kunt?

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:39

@ irll; we zijn nog niet begonnen met hakken. Dat gaan we van de week doen, ik zal proberen er aan te denken de camera mee te nemen. Vandaag zijn we creatief geweest met het blad op de halfhoge kasten. Om hem in het midden uit te laten komen hebben we er een hoekje uit moeten zagen, daarzie je overigens niks van. De kasten staan tussen twee muurtjes in, en op papier paste dat precies, in het echt kiert het van alle kanten; oplossing, met plankjes, passtukjes en kit kom je een heel eind :D

@ vonneke; oke dus dat is nog een paar nachtjes slapen :=

@Kriel; ik weet niet wat je mooi vindt maar bij de Ikea kan je kasten krijgen waar je je eigen behang/ foto achter het glas van de deur kan doen, misschien hebben ze die ook in schuifdeuren?

Overigens voor iedereen; ik zoek nog een kledingkast :D Mocht iemand nog iets weten of tegenkomen voor een schappelijk prijsje dan weten jullie mij te vinden toch? :P Liefst iets van hout of een witte kast en hij moet wel van enige afmeting zijn voor ál mijn kleren :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:51

De pax kasten van Ikea zijn ideaal!! Die hebben wij in ons appartment ook gehad. Kun je helemaal naar eigen inzicht samenstellen. Wat het beste in jou huis past.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:56

CK88 schreef:
Wat een leuk topic dit!
Wij zijn bezig met een nieuwbouw huis. Vrijstaand, lekker ruim. En ik ben nog maar 22 :+ Ik heb de mazzel dat de vader van mijn vriend projectontwikkelaar is, en zijn broer aan nemer. Dus waarvoor wij een hypotheek kunnen krijgen, kunnen we ook een huis laten bouwen!! Echt onzettend luxe, ben ik ook heel dankbaar voor.

Natuurlijk moeten we ontzettend op de centen letten, de afwerking en materiaal zijn gewoon erg duur. We hopen rond Juli onze woning te betrekken.

Maar dan lees ik wat jullie voor een keuken betalen, en dan gaan me haren recht overeind staan!

Deze keuken krijgen wij erin. Met granieten blad, koelvries combinatie, oven, vaatwasser, 5 pits gas stel, afzuigkap allemaal van whirpool en de beste kwaliteit daarvan. Daarin tegen hebben we geen soft close lades.

http://www.fotoserve.nl/~claudia/Keuken/keuken2.jpg
http://www.fotoserve.nl/~claudia/Keuken/keuken3.jpg
http://www.fotoserve.nl/~claudia/Keuken/keuken.jpg

Mogen jullie raden hoeveel deze keuken ons kost :D

Dat ligt eraan waar je de keuken koopt :D
Laatst bijgewerkt door SanderD op 14-12-10 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's niet quoten i.v.m. traagheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 21:10

Dames, we moeten wel even oppassen met foto's quoten. Dat
mag eigenlijk niet van de mods :)