Interieur tips gevraagd, hoe ziet jouw woonkamer eruit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 17:36

Loiz schreef:
Wauw Kim_89, erg leuk gedaan met zn kleine, smalle ruimte! Maarre wat ik me dan afvraag, waar heb je je kleding gelaten? :+

op de gang? onder het bed??

@ opisop_shop
we willen graag je gouden tip!

Kim_89

Re: Interieur tips gevraagd, hoe ziet jouw woonkamer eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 17:39

:D Ik heb 1 garderobekast. Die zie je wel op de derde foto rechts; dat is een spiegel in mijn kastdeur. In die vakkenkast heb ik ook witte deurtjes zitten en achter 1 deurtje heb ik al mijn shirtjes en hemdjes en zo :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 18:20

Hey, As the world turns :D Hihi, maar hele leuke ruimte zo, Kim! :j

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 19:47

donkere meubels op lichte vloer vonden wij juist prachtig!
Wij hebben een hele lichte vloer, soort wit met lichtgrijs houtwerkje erin zeg maar. Van Quickstep dus wel duur, rond de E35 per m2 ;)
Maar oh zo mooi!
Wel de hondenpoten iedere keer afdrogen als ze nat zijn anders zie je sporen maar dat hebben we er wel voor over :D
En wij hebben dus zwarte stoelen (we hebben geen banken in huis maar grote fautuils (oliebol hoe schrijf je dat :D ) en zwart tv meubel en bijzettafeltje. De eeettafel is heel groot, 8persoons en daar hebben we 4 zwarte stoelen bij staan, de tafel zelf is wel wit.
Verder alle wanden ook wit op 1 na want die is antraciet.
Zal binnenkort foto's maken van de keuken en de tip laten zien :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 08:50

Nell; ik zag in het blaadje van de Hema dat ze daar nu paarse kussenhoesen in de reclame hadden. Weet niet of het de juiste kleur paars is.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 09:01

Marley schreef:
roxie, onze grijze hoekbank hebben we bij de Hoogenboezem gekocht. Geen idee wat je budget is, maar wij vinden het een super bank :)
en anders bij de Ikea? die heeft ook wel wat hoekbanken en wellicht ook wel in het grijs.

Heb even op de site gekeken, ze hebben wel mooie spullen zeg!! <3 Helaas wel iets boven 't bedrag dat we eigenlijk wouden uitgeven aan een bank.. :P
M'n vriend wou een leren bank en ik een stoffen, dus toen mocht de stoffenbank ineens niet meer een x bedrag zijn ;(
Ik had bij de Xenario in Leeuwarden ook een hele mooie grijze hoekbank gezien, en daarna bij de Ikea, Leenbakker etc wezen kijken. Maar toen viel alles best wel tegen. :o

@ Renske, we willen graag een helemaal nieuwe. Maar toch bedankt voor je reactie! :D

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 09:51

misschien dat profijtmeubel iets voor je is. Is een dochter van hoogenboezem en is vaak goedkoper.

Wij gaan binnenkort bestellen! de belangrijkste dingen zijn uitgezocht zoals bank, tv meubel, salon en eettafel incl stoelen. Omdat we nieuwbouw hebben weten we niet exact wat we kwijt kunnen en een kast of dressoir kunnen we altijd nog bijbestellen als we ruimte over hebben.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 10:29

Marilla schreef:
Nell; ik zag in het blaadje van de Hema dat ze daar nu paarse kussenhoesen in de reclame hadden. Weet niet of het de juiste kleur paars is.

Ik zag het ook. Die van 3 euro had ik al gezien, die zijn te licht. Maar nu hadden ze ook wat duurdere! Dus wil die wel even gaan kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 10:37

ik ga misschien vanmiddag en anders morgen is langs de kruidvat en de HEMA om daar te kijken naar wat accesoires.

Ik heb nog 1 plaats in huis waar ik niet weet wat ik ermee moet. Daar staat een kastje voor de tv, (upc, wii, dvd) en de steriotoren. Dat ziet er zo slordig uit.

Zal morgen eens een foto maken en vragen wat jullie ervan vinden.

Heb gisteren een secretaire opgehaald die ik ga opknappen. Daar zal ik ook eens een foto van plaatsen

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 12:05

Foto van de secretaire vonneke, ben echt benieuwd! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 12:43

ik zoek nog wat leuks voor in de slaapkamer..
die is ivoorwit met een soort warmoranje..maar op een of andere manier krijg ik nog niet zo goed sfeer&warmte in..

we hebben een nieuwe kledingkast,zweefdeuren van soort blank eiken...en een boxspring.misschien moet ik iets met een nieuwe hoes doen ofzo?
help..

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 12:52

Zo hier is het eindresultaat van mijn woonkamer!! Het is heeel mooi geworden (vind ik zelf) wel moet ik nog plantjes hebben maar daar ben ik nog niet overuit..

De ikea salontafel van de leksvik serie heb ik zelf 10 cm verlaagd.. vond hem wat te hoog maar het is goed gelukt je ziet er niks van:)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zo dat is de woonkamer.. De boekenkast is trouwens wel gevuld met een paar boeken inmiddels.. 1 plank is wijn en corona en 1 plank boeken en 1 met oude dingen van vroeger :D

ik ga nu verder met de slaapkamer 2, deze is roodgeschilderd.. en er moeten nog chinese tekens op de muur.. dus dat wordt even secuur werk maar erg leuk:D

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 12:55

slaapkamer ideetjes..

- schilder boven je bed iets in de trant van welterusten in mooie sierletters..
- heb je een laminaat of parket vloer? leuk vloerkleed doet wonderen..
- fotolijstjes doen ook wonderen.. zo heb ik Celtic 4x op canvas aan de muur :D gekregen van celtic izjn eigenaar heeel gaaf!!
- nieuw dekbed overtrek met oranje?
- nieuwe gordijnen bij het raam?
- mooi wit dek bed overtrek en dan leuke oranjekussentjes aan het voeteneinde of een mooi plaid

verder ben ik idee loos

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 14:19

Niene87, die muur met die boom is leuk geworden zeg!! :D

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 14:27

thanks! Het is echt leuk om te maken :D En ook makkelijk, dus wiehet ook wil doen.. heb wel tips :)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 15:17

goed idee van de Hema! :D
heb gelijk even de folder bekeken en ga woensdag eens wat dingen kopen :D zag leuke paarse en grijze dingetjes die hier goed in huis passen :D

polly26

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 17:27

Iemand ervaring met rieten hondenmand vergrijzen,
Heb het een keer ergens gelezen als doehetzelf klusje,
maar kan het nergens vinden ook niet met google.

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 17:31

Even een paar weken buiten neerzetten helpt over het algemeen ook goed :+

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 18:32

Heeee Roos :D Is die Xenario wat ja? Ben er echt nog nooit binnen geweest..
Wij willen ook een grijze hoekbank, dus als je een mooie ziet hoor k t graag ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 18:33

Wat ik bij de kruitvat wilde kopen was niet naar mijn zin.

Heb alleen 2 kaarsen gekocht. Was 2 voor de prijs van 1 maar daar kwam ik pas achter bij de kassa hihi

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:18

roxiie schreef:
Marley schreef:
roxie, onze grijze hoekbank hebben we bij de Hoogenboezem gekocht. Geen idee wat je budget is, maar wij vinden het een super bank :)
en anders bij de Ikea? die heeft ook wel wat hoekbanken en wellicht ook wel in het grijs.

Heb even op de site gekeken, ze hebben wel mooie spullen zeg!! <3 Helaas wel iets boven 't bedrag dat we eigenlijk wouden uitgeven aan een bank.. :P
M'n vriend wou een leren bank en ik een stoffen, dus toen mocht de stoffenbank ineens niet meer een x bedrag zijn ;(
Ik had bij de Xenario in Leeuwarden ook een hele mooie grijze hoekbank gezien, en daarna bij de Ikea, Leenbakker etc wezen kijken. Maar toen viel alles best wel tegen. :o

@ Renske, we willen graag een helemaal nieuwe. Maar toch bedankt voor je reactie! :D

Heb je al bij trendhopper en runnermeubel gekeken?hebben vaak mooie hoekbanken leer voor onder de 1000 euro,en op het vliet in lwd zit ook 1 die hebben ook mooie aanbiedingen zit tegen over de snackbar

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 20:58

Trendhopper vind k giga duur! Wij krijgen wel is krantjes daarvan maar is echt idioot duur. Runner heeft niet zo bijster veel, daar hebben wij onze tv meubel vandaan :)
bedoel je winje wanje? die is ook mega duur namelijk :P

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:05

Zo, ik zal m'n woonkamer ook eens ff showen. Van de week heerlijk geshopt bij Ikea (lamp, kaarsen en hocker) en Leen Bakker (kleed).
Ik ben blij met het resultaat (rolgordijnen vorig jaar al van de Gamma trouwens) en nog lekker goedkoop ook! :D

Afbeelding

Ik vind die boom op de muur ook erg leuk. Helaas hier geen grote muur oppervlakten.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:12

LEUK suusje!! Echt heel gezellig :j .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:10

Afbeelding

mijn secretaire. Van het weekend ga ik eraan beginnen, opschuren