Loiz schreef:Wauw Kim_89, erg leuk gedaan met zn kleine, smalle ruimte! Maarre wat ik me dan afvraag, waar heb je je kleding gelaten?
op de gang? onder het bed??
@ opisop_shop
we willen graag je gouden tip!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marley schreef:roxie, onze grijze hoekbank hebben we bij de Hoogenboezem gekocht. Geen idee wat je budget is, maar wij vinden het een super bank
en anders bij de Ikea? die heeft ook wel wat hoekbanken en wellicht ook wel in het grijs.
roxiie schreef:Marley schreef:roxie, onze grijze hoekbank hebben we bij de Hoogenboezem gekocht. Geen idee wat je budget is, maar wij vinden het een super bank
en anders bij de Ikea? die heeft ook wel wat hoekbanken en wellicht ook wel in het grijs.
Heb even op de site gekeken, ze hebben wel mooie spullen zeg!!Helaas wel iets boven 't bedrag dat we eigenlijk wouden uitgeven aan een bank..
M'n vriend wou een leren bank en ik een stoffen, dus toen mocht de stoffenbank ineens niet meer een x bedrag zijn![]()
Ik had bij de Xenario in Leeuwarden ook een hele mooie grijze hoekbank gezien, en daarna bij de Ikea, Leenbakker etc wezen kijken. Maar toen viel alles best wel tegen.![]()
@ Renske, we willen graag een helemaal nieuwe. Maar toch bedankt voor je reactie!