HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 16:06

XoNo schreef:
Die locatie met het weer, je kunt instellen hoe vaak hij dat moet verversen. Als je op het weer tikt (zonnetje of maan oid) dan gaat je naar het weerscherm en dan ververst hij automatisch als het goed is.

Overigens heb ik ook kpn (nja, hi dan) en ik heb geen problemen met een tijdsverschil :?

Volgens mij heeft het daar niets mee te maken, ik heb hetzelfde probleem als fjordjes, hij geeft bij mij ook een plaats aan waar ik niet ben.. zo'n 8km bij m'n woonplaats vandaan, en waar ik ook niet langskom naar school.

XoNo

Re: HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 16:48

Oh sorry, dan heb ik het idd verkeerd begrepen :D
Geen idee of de mijne dat ook heeft trouwens :')

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 17:29

Dreamy schreef:
Mijn HTC start vaak opnieuw op de afgelopen 2 dagen := Heb niks nieuws gedownload ..

mijn doet dat ook, geen idee waarom?, jullie al een idee

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 17:32

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 17:35

dankje!, idd vodafone, htc legend. denk dat het daaraan ligt.

zet netwerk wel uit als ik thuis wifi heb, dit is echt omhandig.

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 18:18

IngridM schreef:
Nee XMonster dat kan niet :-)

Jawel hoor het is gelukt! ;)

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:05

Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon en heb mijn oog laten vallen op de HTC Desire Z is er 1 met qwerty toetsenbord wat ik zelf wel erg prettig vind.

Iemand ervaring met dit toestel?
Verder wat is nou een goede provider? heb op dit moment nog HI prepaid maar wil iets anders.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:11

Ik heb hem!
Wat wil je weten? Ben er zelf niet heel tevreden over, maar op internet lees ik verder zo goed als alleen maar positieve reacties, dus ik zal wel net pech hebben.

Mijn provider is Vodafone, ben ik op zich ook tevreden over, nooit problemen, altijd bereik!

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:22

Ik heb ook last van dat mijn wildfire met vodafone afgelopen dagen vaak uitviel en dan zelf opnieuw opstartte.. Hoop dat ze het snel kunnen verhelpen!

Ik heb nog een vraagje, als ik berichtjes aan het typen ben gebruik ik altijd die optie dat hij er zelf woorden van maakt als je een keer mistypt, nu wil hij nogal eens blijven hangen/vertraging hebben. Als ik langzaam typ heb ik geen probleem, maar ik typ graag snel :P Hebben jullie enig idee of ik daar iets aan kan doen?

Maakt trouwens niet uit in welk programma ik aan het typen ben (berichten, mail, whatsapp), hij doet het overal.. Soms erger dan anders.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:23

Ik heb de Desire Z ook met T-mobile.
En ben na opstartproblemen (simkaart werkte niet goed) heel tevreden.
Echt superfijn dat toetsbordje. En fijn om te internetten/mailen.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:23

Ik heb hem ook, ik ben er wel heel tevreden over :D Toestenbord werkt heel fijn, snelle telefoon, makkelijk in gebruik.
Waar ben jij niet tevreden over Mereltje? Ben ik wel benieuwd naar!

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:28

ik wou net hier een bericht plaatsen dat mijne de laatste 4 a 3 dagen ook uitvalt?? maar ik zie dat er hier meerdere mensen zijn met dat probleem :=

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:35

Vandaag toevallig gehad dat mijn HTC Wildfire uit het niets opnieuw opstartte en aangaf dat er een andere sim-kaart in geplaatst was.. Ook als ik een bericht wil typen terwijl ik de telefoon horizontaal houd krijg ik niet te zien wat ik typ. De letters die ik aandruk vergroten wel maar er komt geen tekst in beeld, op het moment dat ik het bericht verzend of hem opsla in concepten kan ik de tekst wel gewoon zien. Zijn er meer die dit hebben? Of zou dit ook door die storing van Vodafone kunnen komen? Heb deze telefoon pas een week dus denk dat ik morgen maar even terug ga naar de winkel.

Edit: Overigens geen problemen met het toetsenbord wanneer ik mijn telefoon gewoon verticaal houd.

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:43

Ik heb ook een HTC Desire Z, heel fijn ding, alleen die batterij gaat zo verrekte kort mee! In feite red ik het er geen dag mee! :(

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:01

Muisbal schreef:
Ik heb ook een HTC Desire Z, heel fijn ding, alleen die batterij gaat zo verrekte kort mee! In feite red ik het er geen dag mee! :(

mmm dat is wel minder :+
Of doe je er veel mee?

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:07

Toegegeven, ik zit wel aan mijn telefoon vastgegroeid met, facebook, twitter, sms en whatsapp... Maar volgens mijn taskmanager gaat ruim 70% van de batterij naar schermweergave... Maar dat lijkt me ook niet kloppen. Wifi aan laten staan is ook een energievreter. Een app om je wifi, bluetooth, refreshen, schermhelderheid en gps is wel aan te raden.

Echt enige minpunt is de batterij... Ik overweeg zelfs om een 2e batterij erbij aan te schaffen...

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 23:41

XoNo schreef:
Ik heb hem ook, ik ben er wel heel tevreden over :D Toestenbord werkt heel fijn, snelle telefoon, makkelijk in gebruik.
Waar ben jij niet tevreden over Mereltje? Ben ik wel benieuwd naar!

Mijn telefoon is nogal in de war!
Hij start ontzettend vaak opnieuw op zonder reden, wat een paar minuten duurt... als dat 3 keer op een dag gebeurt is het niet zo leuk meer (al sinds ik hem heb, nu iets van 4 maanden denk ik)
Hij loopt regelmatig vast, soms doet het touchscreen het niet meer :+ (heel handig als je gebeld wordt)
Soms kan ik geen muziek meer afspelen, dan speelt hij het versneld af, iig de tijd verspringt dan heel snel en dan hoor ik niks meer.

Allemaal vage klachten dus :?
Heb er aan gedacht om hem terug te laten sturen, maar de laatste tijd houdt hij zich ineens zeer kalm en werkt hij goed?
Terwijl ik nu juist veel lees over HTC's die steeds opnieuw opstarten :P

(maar stiekem ben ik nog steeds verliefd op mijn telefoontje, want als hij werkt dan werkt hij top!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 00:04

Ik heb een HTC Desire S. Die van mij ging steeds opnieuw opstarten nadat ik er swype op had gezet. Ook werkte de touchscreen niet meer goed en kon ik vaak niet opnemen als er werd gebeld. Swype er weer af en daarna was het over. Nu heb ik er geen problemen meer mee.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 00:06

Lamar schreef:
Ik heb een HTC Desire S. Die van mij ging steeds opnieuw opstarten nadat ik er swype op had gezet. Ook werkte de touchscreen niet meer goed en kon ik vaak niet opnemen als er werd gebeld. Swype er weer af en daarna was het over. Nu heb ik er geen problemen meer mee.

Hé, da's apart, mijne start ook vaak opnieuw op, maar ik zou nu niet weten aan welk programma dat kan liggen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 00:11

Fabrieksinstellingen opnieuw instellen wil soms ook wel eens helpen?
Beta-versies botsen ook nog wel eens.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 00:12

Ik heb een htc, deze valt ook uit de laatste dagen.
Zal even in de link kijken

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 00:22

Overigens zit ik niet bij Vodafone, zit bij HI/KPN. Eens zien of daar iets van bekend is.

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 00:26

ik ben vandaag in het bezit va neen HTC desire S

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 00:29

Mijn telefoon is duidelijk een gevalletje van dit;

Maandag even met Hi bellen, zodat ik 'm op kan sturen en ze het moederbord vervangen. Mocht dat niet afdoende zijn zorgen ze maar dat ik een nieuw toestel krijg. Maar eerst kijken of een moederbord voldoende is. :)

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 10:35

mmmm dat maakt mij toch aan het twijfelen over een htc telefoon.