Samsung Star S5230

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 18:01

Voor mensen hier die ook een Samsung Star hebben,
heb ik ook een vraagje.

Zelf heb ik hem wel..
Maar hij kan als je hem op profiel ''normaal'' hebt staan,
niet op trillen toch (bij smsjes) ?
Ik weet het niet zeker,
dus bij deze de vraag. :o

tezza56

Re: Samsung Star S5230

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 18:22

ik heb m ook,
2e hands..
alleen er zat geen kabel bij om dingen op je mobiel te zetten van de computer, kan het ook anders?
en waar kun je die kabel anders kopen?

groetjes. :)

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 18:23

tezza56 schreef:
ik heb m ook,
2e hands..
alleen er zat geen kabel bij om dingen op je mobiel te zetten van de computer, kan het ook anders?

Je kunt er ook een geheugenkaart indoen,
daar spullen opzetten,
en dan in de computer of mobiel.
Het is maar net wat je zelf wil !

tezza56

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 18:33

xlovelove schreef:
tezza56 schreef:
ik heb m ook,
2e hands..

Je kunt er ook een geheugenkaart indoen,
daar spullen opzetten,
en dan in de computer of mobiel.
Het is maar net wat je zelf wil !

ik heb een geheugenkaart,
maar waar moet ik die dan in mn computer doen :o ?

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 18:34

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 17-11-22 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:23

tezza56 schreef:
ik heb een geheugenkaart,
maar waar moet ik die dan in mn computer doen :o ?

In het gleufje voor geheugenkaartjes. Sommige computers hebben dit niet.
Er zijn wel van die dingen te koop waar je je geheugenkaartje in kan doen en die dan verbonden word met je pc door een gewone usb.

tezza56

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:40

alleen het is wel een heel klein kaartje,
maar ik zal kijken of het lukt,
bedankt!:)

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:45

tezza56 schreef:
alleen het is wel een heel klein kaartje,
maar ik zal kijken of het lukt,
bedankt!:)

Die moet je dan in een ander kaartje doen,
kan trouwens ook in een apparte USB stick.
Moet je maar even kijken ! ;).
En (zoals eerder is gezegd) kun je hem meestal in laptops doen (zonder een ander kaartje).

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:51

Als je internet hebt gebruikt op je mobiel sluit dat dan echt af als je internet weg klikt of blijft het wel aanstaan?

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:56

tezza56 schreef:
ik heb m ook,
2e hands..

Dat kan d.m.v. een geheugenkaartje idd. Maar is nog veel handiger met bluetooth. Als je bluetooth op je computer hebt kun je het daarmee gewoon naar de computer verzenden. Heb je ook geen kabeltje nodig. :j

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 23:44

Kyrseltje schreef:
Als je internet hebt gebruikt op je mobiel sluit dat dan echt af als je internet weg klikt of blijft het wel aanstaan?

Dat kun je zien links boven ziet dan een roodvierkantje of blauw als internet nog aanstaat zodra die er niet meer zit is internet uit, er staat ook een letter in volgends mij de R maar dat weet ik niet helemaal zeker. :o

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 08:09

xEline schreef:
Kyrseltje schreef:

Dat kun je zien links boven ziet dan een roodvierkantje of blauw als internet nog aanstaat zodra die er niet meer zit is internet uit, er staat ook een letter in volgends mij de R maar dat weet ik niet helemaal zeker. :o

Een rode R staat voor "roaming". Dit zie je als je in het buitenland belt en dus via een partner netwerk van je provider kan bellen :)

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 08:11

xlovelove schreef:
heb ik ook een vraagje.

Zelf heb ik hem wel..
Ik weet het niet zeker,

Ja, dat kan.

Mijn telefoon trilt bij het aanraken van de toetsen, hoe zet ik dit uit?
Wil je geen trilsignaal als je je toetsen gebruikt, dan ga je eerst naar je gewone scherm. Druk dan op je volumetoets aan de zijkant van je scherm. Stel dan trillen in op 0. In Profiel Stil kun je dit niet aanpassen (hij geeft dan een "aflsuiten stille stand" waarschuwing), gebruik dus een ander profiel om deze optie in te stellen.

Kun je je sms melodie aanpassen?
Ja. Menu -> Instellingen -> Telefoonprofielen -> dan de >> pijltjes bij je telefoonprofiel naar keuze. Dan klik je rechtsboven op het pijltje naar beneden waar je kunt kiezen uit "Inkomende oproepen", "nieuwe berichten" en "telefoongeluiden". Daar kies je uit "nieuwe berichten". Bij "berichttoon" kun je het geluid wijzigen wat je telefoon afspeelt als je gesmst wordt. Klik dan op "geluiden" rechtsonder en selecteer een melodie van je geheugenkaart. Klik dan op "voeg toe" en "opslaan".

Daar even tussen kijken :)

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 09:33

Weet iemand dit? Ik wil graag dat mijn samsung niet op toetsenblokkering gaat als ik bel of gebeld word. Kan je dat uitschakelen?

* Soms voel ik me zo oud als ik met dat ding bezig ben :o

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 09:45

Sleeper schreef:
Weet iemand dit? Ik wil graag dat mijn samsung niet op toetsenblokkering gaat als ik bel of gebeld word. Kan je dat uitschakelen?

Volgens mij gaat dat automatisch. Ik heb het in ieder geval nog niet kunnen vinden.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:12

Sleeper schreef:

dat kan niet want het is express zo geregeld, zodat je niet tijdens je gesprek met je oor of oorbel op internet gaat surfen of andere dingen gaat doen ;)

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:28

Mies schreef:
Britt_Sisi schreef:
Ik heb een probleem.
een tijdje geleden kreeg ik een smsje van een meisje, die kreeg ik maar half omdat mijn inbox vol was, toen heb ik andere berichten verwijderd en kreeg ik em helemaal..
nu iedere keer als ik een berichtje krijg staat dat andere berichtje er weer *op dat schermpje..
terwijl ik hem allang verwijderd heb.. ik krijg het niet weg!!
iemand enig idee?

en voor mensen die denken dat ze gestalkt worden (onbekend gebeld worden) dit is nepoproep, dit kan je zelf inschakelen. :)

Ik heb dat uitgeschakeld en toch word ik een paar keer per week gebeld, ook in de nacht. Als ik dan opneem hoor je helemaal niets..

Ik heb een probleempje bij PC Studio, als ik foto's erop zet krijg ik er maar een paar en de rest kan ik nergens vinden.
Miniatuur weergave doet ie ook niet. Dus dan zou ik alles wat op met telefoon staat moeten uploaden maar dan krijg ik nog niet alle foto's. :?

voor je foto's.. heb je een geheugenkaartje?
je moet op je telefoon je foto's verplaatsen of kopieëren naar geheugenkaart.. dat is wat de computer leest..
maak daar een mapje en je kan het zo terug vinden als je ze op je computer wil zetten..

nou had ik ook een vraagje:
als ik op internet zit en wil bijv op bokt ergens een berichtje plaatsen dan heb ik maar een bepaald aantal tekens, zwaar irritant want je kan niet uitgebreid reageren, is dit in te stellen of heb ik gewon dikke vette pech?

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 12:00

@X_spekkie_X en @Cissy, Dank jullie voor het antwoord. Ben het er niet mee eens dat dat automatisch geregeld is. :+

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 12:26

is ter bescherming van jezelf gedaan, je kunt wel tijden het bellen weer ontgrendelen door gewoon de ontgrendelingsknop te gebruiken, maar het heeft dus wel een reden.
Dat je het er niet mee eens bent, tja, dat is weer een ander probleem ;) . Zo ben ik het er niet mee eens dat ik geen fatsoenlijke lijst kan produceren voor de MP3 speler.... :D en dat je niet kunt zoeken op beginletter in de lijst met muziek...

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 18:50

x_spekkie_x schreef:
xlovelove schreef:
heb ik ook een vraagje.

Zelf heb ik hem wel..
Ik weet het niet zeker,

Ja, dat kan.

Mijn telefoon trilt bij het aanraken van de toetsen, hoe zet ik dit uit?
Wil je geen trilsignaal als je je toetsen gebruikt, dan ga je eerst naar je gewone scherm. Druk dan op je volumetoets aan de zijkant van je scherm. Stel dan trillen in op 0. In Profiel Stil kun je dit niet aanpassen (hij geeft dan een "aflsuiten stille stand" waarschuwing), gebruik dus een ander profiel om deze optie in te stellen.

Kun je je sms melodie aanpassen?
Ja. Menu -> Instellingen -> Telefoonprofielen -> dan de >> pijltjes bij je telefoonprofiel naar keuze. Dan klik je rechtsboven op het pijltje naar beneden waar je kunt kiezen uit "Inkomende oproepen", "nieuwe berichten" en "telefoongeluiden". Daar kies je uit "nieuwe berichten". Bij "berichttoon" kun je het geluid wijzigen wat je telefoon afspeelt als je gesmst wordt. Klik dan op "geluiden" rechtsonder en selecteer een melodie van je geheugenkaart. Klik dan op "voeg toe" en "opslaan".

Okee bedankt !
ik heb het gelijk gedaan ! ;)
Daar even tussen kijken :)

_Esly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 16:11

Ik heb sonds vrijdag de star ook in het wit! :D
Ik heb vandaag een beschermlaagje en zo'n classic hoesje besteld! :D
Ik hoor dat hij erg bevalt dat hoesje, dus ik hoop het!

En dan heb ik even een vraag, ik heb een rood vierkantje met een R daarin, wat betekend dit?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 16:29

Is hierboven nog genoemd, even goed lezen....

x_spekkie_x schreef:
xEline schreef:

Een rode R staat voor "roaming". Dit zie je als je in het buitenland belt en dus via een partner netwerk van je provider kan bellen :)

_Esly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 16:41

Oh sorry niet gelezen, dat kan wel kloppen denk ik, aangezien ik een KPN telefoon heb, maar Telfort heb als provider, het werkt wel samen... maar daar zal het dan wel aanliggen

MarisJj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 23:47

Hallo,
Ik las hier net iets met dat je gebeld word door een anonieme oproep, en dan niks hoort... Er was iemand die zei dat dit een "nepoproep"was die je zelf inschakeld?? Diegene heeft dat uitgeschakeld ...Hoe doe je dat?? Want ik heb daar ook last van, en vind het behoorlijk irritant eigenlijk! :7

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 20:04

Je kunt het volgens mij niet eens uitschakelen.. Zorgen dus dat je het knopje aan de zijkant van je telefoon niet te lang ingedrukt houdt!