Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lonniejj

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:34

Het is inmiddels gelukt!
Ik had ze toch te groot staan :P

Hollando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 22:29

hoe rijg ik nou liedjes van limewire naar itunes op emn ipod?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 22:31

Gewoon in itunes beij bestand muziek toevoegen/ map toevoegen en dan goede nummers aanklikken in je mappen.

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 22:33

Mijn Creative Zen doet niks meer, zomaar opeens van het ene op het ander moment ik had hem uitgezet en wou hem weer aan zetten maar hij reageert helemaal niet meer.
Ook de computer herkent hem niet, en de batterij was hartstikke vol.. Ik baaal..

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 23:04

Raaaaaar, ik had eerst een halfvolle batterij en ineens BAM! Had mijn Ipod dorst! Dus dan maar weer aan de oplader!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 20:13

Kan je ook van een IPOD muziek afhalen en in een map op je harde schijf slepen in Itunes?

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 20:13

Nee, je kan niets van je ipod halen. :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 20:51

Officiëel niet, maar er bestaan wel programma's voor. Google op "iPod to computer".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 12:17

Ik heb een vraagje over het opladen van mijn iPod. Dat doe ik altijd gewoon via de laptop/computer, met het usb kabeltje. Nu ga ik een weekje naar het buitenland en ik wil mijn iPod meenemen. Laptop gaat niet mee en ik denk dat opladen via een pc ter plaatse ook niet gaat. Kan opladen ook op een andere manier?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 12:21

Je kan van die laders kopen die in het stopcontact kunnen. Daar doe je dan je usb kabel in, en daar doe je je Ipod weer aan. Je hebt ze van Apple, maar ook van Artwizz ofzo... Wel thuis even uitproberen, bij mij deed ie het nl eerst niet en toen kon ik hem nog omruilen.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 12:46

Handige dingen, heb er zelf ook 1! Beter dan je hele pc meesjouwen in je koffer hè? :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 12:57

Wij hebben twee jaren geleden in Amerika een pakketje laders gekocht, met oa. een autolader. Aan de ene kant steek je je USB-kabel erin, de lader zelf gaat in die sigarettenopwarmer:
Afbeelding

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 14:38

Olijkje schreef:
Mijn Creative Zen doet niks meer, zomaar opeens van het ene op het ander moment ik had hem uitgezet en wou hem weer aan zetten maar hij reageert helemaal niet meer.
Ook de computer herkent hem niet, en de batterij was hartstikke vol.. Ik baaal..

Help?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 17:12

Bedankt mensen! Ik hoopte al dat er zoiets zou bestaan, ga dinsdag even op zoek. :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-05-09 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 17:18

Ik zou ff terug gaan naar de winkel Olijkje..

Ik ben nu aan mn vierde Zen geloof ik.
Eerst ging het beeldscherm stuk, daarna 2x gehad dat het aan/uit/hold-knopje aan de zijkant eraf was.. En de eerste keer had ik een lege doos. Dus de Zen en ik hebben geen goede start gehad. :+

Nu slaat mijne af en toe vast, doet 'ie alsof 'ie speelt, maar hij speelt niet af. Als ik dan pauze doe en weer play, gaat 'ie weer. Maar het gebeurt steeds vaker..
Iemand enig idee? Wil niet weer terug naar de winkel, want ze hebben er geen meer en ik wil geen kadobon van de kijkshop. Mijn eerste kwam trouwens van de Media markt.

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 17:44

xManon_ schreef:

Hij komt van bol.com en is al eens terug geweest naar de fabriek met hetzelfde probleem, toen kreeg ik hem terug met het gekrabbelde berichtje: 'nothing found' erbij. Daarna deed hij het weer een halfjaar maa rnu dus weer gekapt..
Dus nu weet ik het niet meer..

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 17:45

Wel gek dat 'ie het na hun bezoekje weer deed.
Ik zit even te denken, want volgens mij heb ik dat ook gehad maar ik weet niet meer of het met mn Zen V was of met mn oude blokker mp3.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 17:54

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 20:07

hoelang moet de ipod touch de eerste keer opladen? toch geen 24 uur he :') ik ga hem morgenochtend halen (doet dansje) en wil er toch wel een beetje aanzitten enzo :')

edit: nevermind, found it *\o/*

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 20:12

xManon_ schreef:

Ik ben nu aan mn vierde Zen geloof ik.
Eerst ging het beeldscherm stuk, daarna 2x gehad dat het aan/uit/hold-knopje aan de zijkant eraf was.. En de eerste keer had ik een lege doos. Dus de Zen en ik hebben geen goede start gehad. :+

Nu slaat mijne af en toe vast, doet 'ie alsof 'ie speelt, maar hij speelt niet af. Als ik dan pauze doe en weer play, gaat 'ie weer. Maar het gebeurt steeds vaker..
Iemand enig idee? Wil niet weer terug naar de winkel, want ze hebben er geen meer en ik wil geen kadobon van de kijkshop. Mijn eerste kwam trouwens van de Media markt.

Als een artikel buiten jouw schuld kapot gaat binnen de garantie termijn heb je toch gewoon recht op vervanging of reparatie. Als ze dat niet kunnen geven hoor je toch gewoon je geld terug te krijgen.
(denk aan de reclame met het hele wijze jongetje in de speelgoed winkel met zijn radiografisch bestuurbare auto)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 00:04

xDramaQueen schreef:
hoelang moet de ipod touch de eerste keer opladen? toch geen 24 uur he :') ik ga hem morgenochtend halen (doet dansje) en wil er toch wel een beetje aanzitten enzo :')

edit: nevermind, found it *\o/*

De eerste keer opladen is heel belangrijk, dus oefen toch maar wat geduld uit en laat 'm lang genoeg opladen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 08:30

het ging mij erom of hij 24 uur opgeladen moest worden, maar gewoon een uur of 3 - 4 tot ie vol is, dat is voor mij makkelijk te doen :j

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 09:49

liedje89 schreef:
Als een artikel buiten jouw schuld kapot gaat binnen de garantie termijn heb je toch gewoon recht op vervanging of reparatie. Als ze dat niet kunnen geven hoor je toch gewoon je geld terug te krijgen.
(denk aan de reclame met het hele wijze jongetje in de speelgoed winkel met zijn radiografisch bestuurbare auto)

En hoor je dat echt in contanten terug te krijgen dan?

EmMetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 12:24

Onze iPod Shuffle lag maar te liggen in de kast. Nu ga ik er eindelijk maar eens muziek opzetten.

Heb iTunes geinstalleerd. Waar haal ik gratis nummers vandaan? Voel er weinig voor om die dingen te kopen. Dat kan vast ook ergens gratis. Wie kan mij een tip geven naar een gebruiksvriendelijke site om verder te gaan. Limewire, isohunt bijvoorbeeld?

Dat lukt wel met de Nano maar dan conflicteert iTunes weer. Heb nu dus iTunes voor de Shuffle maar op een andere computer gezet. Iemand daar misschien ook ervaring mee als je twee verschillende iPods hebt en via 1 computer wilt uploaden. Liefst upload ik de muziek die op de Nano staat simpel ook even naar de Shuffle. Dan ben ik zo klaar ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 12:26

Limewire, emule, bearshare, dat soort programmas idd. En dan gewoon importeren in iTunes. :j