Ik had ze toch te groot staan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xManon_ schreef:Ik zou ff terug gaan naar de winkel Olijkje..
Anthea schreef:http://www.creative.com/products/mp3/MP ... elcome.asp?
Mischien helpt dit? Dat hielp toen iig wel bij mijn creative zen.
xManon_ schreef:Ik zou ff terug gaan naar de winkel Olijkje..
Ik ben nu aan mn vierde Zen geloof ik.
Eerst ging het beeldscherm stuk, daarna 2x gehad dat het aan/uit/hold-knopje aan de zijkant eraf was.. En de eerste keer had ik een lege doos. Dus de Zen en ik hebben geen goede start gehad.![]()
Nu slaat mijne af en toe vast, doet 'ie alsof 'ie speelt, maar hij speelt niet af. Als ik dan pauze doe en weer play, gaat 'ie weer. Maar het gebeurt steeds vaker..
Iemand enig idee? Wil niet weer terug naar de winkel, want ze hebben er geen meer en ik wil geen kadobon van de kijkshop. Mijn eerste kwam trouwens van de Media markt.
xDramaQueen schreef:hoelang moet de ipod touch de eerste keer opladen? toch geen 24 uur heik ga hem morgenochtend halen (doet dansje) en wil er toch wel een beetje aanzitten enzo
edit: nevermind, found it
liedje89 schreef:Als een artikel buiten jouw schuld kapot gaat binnen de garantie termijn heb je toch gewoon recht op vervanging of reparatie. Als ze dat niet kunnen geven hoor je toch gewoon je geld terug te krijgen.
(denk aan de reclame met het hele wijze jongetje in de speelgoed winkel met zijn radiografisch bestuurbare auto)