Nouja, ik weet het niet, ze hebben overal gekeken. En ik heb er geen verstand van. Maar als ik die spleten niet gehad had, was er ook geen lekkage, of althans, niet binnen.
Koper
Geplaatst: 10-12-23 16:31
Wat raar dat het maar niet op te lossen is joh. Echt heel apart dat ze het niet kunnen vinden.
Had jij die tegels gekozen of zijn ze uitgekozen door de woningbouw?
Ik ga niet elke week de tegels schrobben. Dat gaat mij echt te ver.
Ibbel
Geplaatst: 10-12-23 17:20
Gewoon niets doen, het heeft nl geen zin. Het is gewoon hartstikke nat én relatief warm en dan krijg je gewoon alg. Het soort stenen maakt ook niet uit, op alles groeit alg met dit weer.
Schoonmaak azijn, liefst op een droge dag met zon erop gooien en dan laten intrekken, dan is het zo schoon. Als ze niet glad worden lekker laten, int voorjaar is dat zo weer verdwenen
En als je met hoge drukspuit aan de gang gaat daarna weer impregneren.
Ibbel
Geplaatst: 10-12-23 17:38
Als het een keer sneeuwt is het ook weg, daar kan het ook niet tegen. En mocht het wel glad worden, beetje zand eroverheen strooien. Werkt als schuurpapier, dus waar je looppad is, schuur je de algen met het lopen weg, en verder werkt het uiteraard antislip.
Kreeg een telefoontje van het bedrijf dat onderzoekt waarom het lekt uit de units van de zonnepanelen. Meer woningen hebben er last van in mijn straat. Ze gaf aan er mee bezig te zijn en dat we snel meer horen.
Azijn op je tegels stinkt, het is met zo snel (of sneller) weer groen en je helpt het bodemleven in je tuin om zeep. Dus ik ga met de tips van Ibbel mee
En wat een gedoe met al die lekkages, zeker als ook nog allerlei buren er ook last van hebben. Is vast vlugvlug door het bedrijf geïnstalleerd
haffiefreak
Geplaatst: 16-12-23 22:33
Bellatrix schreef:
Kreeg een telefoontje van het bedrijf dat onderzoekt waarom het lekt uit de units van de zonnepanelen. Meer woningen hebben er last van in mijn straat. Ze gaf aan er mee bezig te zijn en dat we snel meer horen.