Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
IMANDRA schreef:Misschien hebben jullie ook nog goede ideeën.
Ik ben aan het twijfelen hoe ik mijn kantoortje/studeerkamer in ga richten.
Wil denk ik een bureau op maat laten maken waar ook kasten en lades in zijn verwerkt..
Moet sowieso een bureau van minimaal 75x150 in (maar dat lukt wel), maar ik vind een hoekbureau ook heel chill zodat ik een plek heb voor mijn computeropstelling + een plek om lekker te kunnen tekenen. Plus ik moet een plek hebben voor een (forse) printer
Ik heb ook nog boekenkasten waarvan het fijn zou zijn als ze er qua inhoud inzitten (2x Billy 80x28, 1x Billy 40x28). Dus niet per se de kasten zelf (gezien het bureau op maat) maar wel de opbergruimte voor mijn boeken. Maar in principe zou ik bijv. 1 grote en de kleine kast ook ergens anders kwijt kunnen.
Raam is op het oosten, mocht dat uitmaken.
Wat denken jullie?
Dacht zelf aan zoiets, maar twijfel over de opstelling van de kasten.
[ [url=m/iKpAPy.jpg]Afbeelding[/url] ]
(formaat van de boekenkasten + laptopopstelling zijn op schaal)
En een lege kamer mocht een van jullie willen tekenen haha
[ [url=m/RCiia6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ketly schreef:Wij willen een nieuw dressoir kopen maar geen inspiratie.. Wat voor dressoir of iets vergelijkbaars hebben jullie?
Niet heel netjes in huis hierMaar zou tegen de wand tegenover de keuken komen. Voorkeur voor iets zwarts of een andere effen kleur.
[ [url=m/jK1wlX.jpg]Afbeelding[/url] ]
IMANDRA schreef:Misschien hebben jullie ook nog goede ideeën.
Ik ben aan het twijfelen hoe ik mijn kantoortje/studeerkamer in ga richten.
Wil denk ik een bureau op maat laten maken waar ook kasten en lades in zijn verwerkt..
Moet sowieso een bureau van minimaal 75x150 in (maar dat lukt wel), maar ik vind een hoekbureau ook heel chill zodat ik een plek heb voor mijn computeropstelling + een plek om lekker te kunnen tekenen. Plus ik moet een plek hebben voor een (forse) printer
Ik heb ook nog boekenkasten waarvan het fijn zou zijn als ze er qua inhoud inzitten (2x Billy 80x28, 1x Billy 40x28). Dus niet per se de kasten zelf (gezien het bureau op maat) maar wel de opbergruimte voor mijn boeken. Maar in principe zou ik bijv. 1 grote en de kleine kast ook ergens anders kwijt kunnen.
Raam is op het oosten, mocht dat uitmaken.
Wat denken jullie?
Dacht zelf aan zoiets, maar twijfel over de opstelling van de kasten.
[ [url=m/iKpAPy.jpg]Afbeelding[/url] ]
(formaat van de boekenkasten + laptopopstelling zijn op schaal)
En een lege kamer mocht een van jullie willen tekenen haha
[ [url=m/RCiia6.jpg]Afbeelding[/url] ]
DubbelFun schreef:@imandra: het is misschien en wat saaie opstelling, maar ik denk wel de meest handige. Als je teveel lichtinval in je scherm krijgt zul je iets van een zonwering moeten hebben.
Op deze manier heb je ook niet ruimte om een smalle kast tegen de andere muur te zetten.
@ketly: wat wil je in de kast kwijt ? Ik zou geen al te diepe kast nemen en iets met wat kleur
Ketly schreef:DubbelFun schreef:@imandra: het is misschien en wat saaie opstelling, maar ik denk wel de meest handige. Als je teveel lichtinval in je scherm krijgt zul je iets van een zonwering moeten hebben.
Op deze manier heb je ook niet ruimte om een smalle kast tegen de andere muur te zetten.
@ketly: wat wil je in de kast kwijt ? Ik zou geen al te diepe kast nemen en iets met wat kleur
We hebben een vrij kleine keuken dus willen daar wat spullen uit hier in op kunnen bergen. Ik neig naar een iets rustigere kleur omdat er nog een kleurtje op de muur komt.