Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ergens zou ik wel zonder de digitale wereld willen leven. Maar terwijl ik dit typ maak ik gebruik van internet.
Het daadwerkelijk stoppen met sociale media etc. vind ik toch lastig. Het klinkt misschien gek, maar het helpt me soms echt om even op te laden na een drukke werkdag bijvoorbeeld. En praktisch gezien is het natuurlijk vrijwel onmogelijk om nu helemaal zonder internet etc. te leven.
. 
. Jij bent ook altijd zo creatief in de keuken
Het word steeds makkelijker, echt waar.

. Heb hem inderdaad wat meer op gevoel laten rijzen. Want vond hem pas tegen lunchtijd klaar voor de oven. Heb er vanavond een sneetje van gegeten met zelfgemaakte eiersalade, want had nog eieren die binnenkort op moeten. En het was echt lekker
.
pien_2010 schreef:Wat een heerlijk verhaal weer Thea. Ik ben wel heel benieuwd naar die spannende verhalen van jullie. Je mooie zwarte pareltje vind ik erg leuk en wat fijn dat hij jullie zo goed kan helpen. Je ziet je man ook genieten van het werk met die kleine boef.
Sharani een heel mooi goed gerezen brood! Leuk hoor.
, Wat een mooi brood heb je gebakken, dat ziet er heerlijk uit
We hebben de hele winter water uit de put, pas een keer hebben we gehad dat er een heel klein laagje ijs op zat. Toen was het -20 met ontzettend harde wind
Wij hebben ook nog heel veel pompoenen, zo lekker
Nog een goede
sinterklaas gewenst, nu ga ik lekker echte pepernoten eten, pure nostalgie