vonneke schreef:Ceetje_bokt schreef:Ik heb een rode en een zwarte hond, daar valt niks op aan te passen ook niet qua kleding en hondenharen
De broek van Bassie...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceetje_bokt schreef:[ [url=m/XEzgyF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo is het minder kaal. Geen idee wat we nog op/met de muur gaan doen. Komt vanzelf wel.
Hierbij de link van de kasten. Ze zijn nu (weer) in de aanbieding. https://www.karwei.nl/assortiment/roomd ... /p/B580066
karijn schreef:Ik heb net een witte kast op marktplaats gekocht voor €35
[img]m/ciPClt.jpg[img]
Deze komt in de keuken te staan. Ik heb daar nu een oud bordenkastje staan die te klein is geworden
waxmeltsenzo schreef:Hele mooie kast voor een koopje.
Wat vloeren betreft is het net als met alles persoonlijk.
Als je voor de keuze komt om een vloer te laten leggen kies je een vloer die bij je past.
Als er een goede nette vloer in ligt wat niet mijn smaak is maar wel prima dan zou ik het er niet uithalen, dan zou ik met meubeltjes wel zorgen dat het taal bij mij past.
Ik vind een gietvloer ook niet het mooist hoor btw![]()
Maar ik vind echt alles mooier dan plavuizen voor in de woonkamer.
In een badkamer, keuken en wc vind ik plavuizen wel weer mooi.
Mogelijk krijg ik mijn vriend gewoon zo gek om toch verschillende vloeren te houden.
En hopelijk om de keuken ook van de woonkamer gescheiden te houden.
GamblersCup schreef:Mijn buren hebben van die heel goedkope, witte met spikkels, hoogglanzende "scherpe" (dus niet afgerond) rechthoekige plavuizen door het hele huis. En dan ook gewoon op de boevenverdiepingen, in de slaapkamers, overal. Ik vind het geen gezicht. Hij heeft het allemaal zelf gelegd, dus ook niet overal helemaal recht of even smalle voegen. Hoeveel meubels je er ook in zet, het blijft lelijk
Ceetje_bokt schreef:vandaag zijn de nieuwe kasten bezorgd en gisteren is de oude kast via een weggeefhoek opgehaald.
[img]m/gUxbBC.jpg[img]
Ze zijn van de Karwei.
Hmmm, op de foto lijkt de muur naast de kast een grote witte leegte, in werkelijkheid is de afstand tot de houtkachel gelukkig niet zo groot.
Keell94 schreef:Gave interieurs zie ik hier voorbij komen. Wij wonen niet zo heel groot dus geen eettafel voor ons.
Gisteren even een shop dagje gehad om het geheel wat meer aan te kleden.
Nieuw schilderij boven de bank (met lichtjes erin) en witte kussentjes.
Ik heb zo'n ikea tafel met glasplaat en schuiflade dus dat even aangekleed en de hond heeft nu zijn echt eigen plekje gekregen met plankjes aan de muur (ruzie gehad met die dingen uur mee bezig geweest maar het hangt haha)
[img]m/ouf2zB.jpg[mg]
[img]m/8GWB73.jpg[img]
[img]m/lHIcI0.jpg[mg]
_San87_ schreef:[img=640x360]http://i.imgur.com/jCLMum2.jpg[img]
[img=640x360]http://i.imgur.com/7XNcWad.jpg[mg]
Eindelijk een vloerkleed gevonden! De bovenste foto klopt het meest qua kleur. Happy!
vonneke schreef:Zojuist tegels uitgezocht. Deze gaan het worden voor de woonkamer. Denk dat ze perfect passen bij onze stijl.
[img]m/T7hMlp.jpg[img]
Rebecca schreef:Mooie tegels [naam]!
Als ik het goed begrijp ga je in je broertje zijn oude huis wonen [naam]?
knabbelgirl mooie fauteuils!
ik heb de oranje muur af , ben niet ontevreden in elk geval(heb met spons alles geschrobt dat niet oranje zijn moest
) . Nog even stoeien met 1 kozijn en gordijnen shoppen voor niet teveel geld , kamertje komt wel af
vonneke schreef:[naam] schreef:Mooie tegels Vonneke!
Als ik het goed begrijp ga je in je broertje zijn oude huis wonen Vonneke?
knabbelgirl mooie fauteuils!
ik heb de oranje muur af , ben niet ontevreden in elk geval(heb met spons alles geschrobt dat niet oranje zijn moest
) . Nog even stoeien met 1 kozijn en gordijnen shoppen voor niet teveel geld , kamertje komt wel af
Het huis van oma. Ze is 4 jaar geleden naar het bejaardenhuis gegaan en het broertje van mijn vriend heeft het bewoond. Ze is in juli overleden en toen hebben wij besloten ons huis te koop te zetten en het hare te kopen.
Broertje is licht autistisch. Hij gaat nu terug naar zijn moeder.
Keell94 schreef:Knabbelgirl: ja klopt haha, vond hem nieuw te duur dus 2e hands voor maar €45 op de kop getikt ipv €200 nieuw haha :p wel wat beschadigingen uiteraard want is niet nieuw maar dat houd je toch, zouden er bij ons ook weer opkomen met de hond :p
Ik heb alleen wel het onderste plateau eraf gezaagd, tafel was te hoog voor onze bank en tv kast en nu mooi in verhouding.
Plankjes hebben ze bij de actionwas voor die 3 plankjes met steuntjes nog geen €12,00 kwijt haha