we hebben een getekende koopakte ontvangen en het is meteen doorgestuurd naar de notaris en hypotheekadviseur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Snap het heel goed van de verkoper. Soms kun je pas iets gaan kopen als je eigen huis is verkocht. Je moet toch ergens heen. En soms kun je dingen niet vesnellen. Wij hebben toen als nood een caravan gekocht omdat we wisten dat het een paar maanden in de zomer was.
karuna schreef:Huurwoning is helemaal een drama. Dat duurt hier ongeveer een jaar of twee bij normaal inkomen. Bij hoog inkomen is het gemakkelijker.bij een laag inkomen mag je een jaar of 6 uittrekken
Relaxed schreef:Sannert, ik was er ook niet mee akkoord gegaan hoor, zijn probleem, niet die van jullie toch?
Sannert schreef:Gefeliciteerd allebei !
Hier weer een tegenvaller.
Makelaar belde vandaag of we wilde uitstellen, want de bewoner heeft nog geen nieuwe woning. Hij was verrast door de snelle verkoop. Het is dat ze mijn vriend belde en hij zei tot 1 augustus ipv 22 juli, want ik had gewoon meteen nee gezegd. Het huis staat al een jaar te koop. Eigenlijk hadden we vorige maand al alles rond moeten hebben, maar dat lukte toen niet door de gemeente. Dus maand extra erbij. Het is toch geen klein kind meer. Maar ja. Afwachten tot we reactie hebben van de makelaar. Pff ..