Hier nog geen drup water gezien Wel veel wind en lekker fris ! Mag van mij zo blijven, ik geraak helemaal gewend aan de droogte en bruine weides... komt veel dichter bij de oorsprong van het peerd zo
PrizTwir
Geplaatst: 08-07-15 15:41
Vanmorgen flinke regen gehad en nu de hele middag alweer droog. Ziet er best lekker uit buiten. Nog even tot 18.00 in de winkel en dan de frisse buitenlucht weer opsnuiven. (En ja ik wil naar huis )
Hier al de hele dag buien en i. De avond bijna onafgebroken regen. Dus net kletsnat geregent .
Marcella
Geplaatst: 08-07-15 21:11
Buien afgewisseld met een heel klein beetje zon af en toe en een flinke wind. Maar 1 regenton zit weer vol nu nog de andere. Jerrycans zijn ook weer gevuld met regenwater ideaal dat extra water opslag.
En tussen de buien door nog even heerlijk kunnen rijden in een bak zonder stofhappen.
Hier in Eindhoven ook al veel regen gevallen, en volgens mij en buienradar is het nog niet afgelopen! Laat de grasjes en plantjes maar weer groeien!! En er mogen wel wat meer thunderstorms komen, heerlijk om naar te kijken!
Nou de kruiwagen liep over van t water zoveel was er hier stond wel op een randje dat wel. Alles staat blank d'r is niets te rijden meer. Heb ook maar weer fleecedeken en 2e dikke deken erbij gepakt