Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SAKKIA schreef:Thanks, maar ik vond precies wat ik zocht. Namelijk een lang koord met aan beide uiteinden een musketonhaak. Zat ook nog een spit bij die je in de tuin kunt draaien. Is om je hond aan vast te maken, maar ik had hem nodig voor de kat
yvonnedv schreef:SAKKIA schreef:Thanks, maar ik vond precies wat ik zocht. Namelijk een lang koord met aan beide uiteinden een musketonhaak. Zat ook nog een spit bij die je in de tuin kunt draaien. Is om je hond aan vast te maken, maar ik had hem nodig voor de kat
hoe lang is die? *ziet mogelijkheden* teugel, bijzettouw etc
wil94 schreef:Zag het ook op Facebook van de zonnebrand.. Maar ben wel van mening dat de ouders ook beter op het kindje hadden mogen passen.
Al een poosje niet meer naar de action geweest. Binnenkort weer even kijken naar spullen voor de vakantie!
Jolien87 schreef:Oei, da's niet zo mooi van die zonnebrandcrème. Goed dat, dat wordt gedeeld.
Volgens mij gaat je hond heel blij zijn met z'n cadeautjes, Kimberleij. Volgens mij past mijn hond nieteens in zo'n badje, of ik moet meteen zo'n gezinsbad kopen. Dan is het balkon wel vol.