Sonja_vR schreef:Check even bij fam/vrienden of ze niet tirvallig iets hebben staan van een kinderkamer of kantoortje oid om neer te zetten... Scheelt weer
Ik heb gauw even een berichtje gedeeld via Facebook. Hopen op reactie!! Goeie tip!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_MelloW_ schreef:O ja, een week is kort idd. Hopen dat het andere huisje leuk is en dat het wat is.
Jammer neonlight, maar wil je dat risico wel lopen, huis te koop en ander huis kopen?
diesel_ schreef:ik zit al tijden met een issue en ik begin er steeds meer van te balen, eigenlijk hoop ik op creatieve tips of eventuele ideeën voor een oplossing..
Ik heb een vast contract voor 28u per week, maar meer uren zijn helaas niet mogelijk.
Nu maak ik al tijden schoon bij familie/kennis en dat brengt (oke misschien mag t niet) ook best leuk wat met zich mee.
Financieel gezien kan ik dus best een appartement kopen, wat ik graag zou willen.
Ik huur nu voor relatief weinig, maar het is zo gehorig, om gek van te worden! Eigenlijk houden de buren en ik veel rekening met elkaar, maar toch..
De bank wilt natuurlijk een vast contract, maar ik kom dus een paar uur te kort. Eigenlijk slechts 300 bruto per maand.
Ik zoek me suf naar een extra baantje, maar geen hond die een vast contract geeft (natuurlijk in deze tijd) en als t al uitzicht heeft op dan is t pas over drie jaar (3x verlenging van een jaar). Ik spaar nu, maar eerdat ik het verschil wat ik nodig heb bij elkaar heb zijn we ook zo 5 jaar verder en daar heb ik weinig trek in.
Dus als iemand nog creatieve oplossingen heeft dan hoor ik het heeeel graag!
Ouders is geen optie, wel voor een klein beetje maar dit verschil is echt teveel..
avaluna schreef:Wij hebben ook eerst gekocht en daarna pas verkocht.
Wij hebben nog overwogen om het huis te verhuren en zo te behouden, omdat we er zo verknocht aan waren, maar goed, de boerderij moest nog helemaal verbouwd en dan is het wel lekker als je dat achter elkaar kunt doen en niet telkens stop ligt.
Ik denk dat je idd moet nagaan of je de beide huizen in het slechtste geval kunt betalen, bij ons was dit gewoon mogelijk, verder hadden wij zo'n 6 jaar naar een geschikte boerderij gezocht, dus tja.
Uiteindelijk was huis binnen een week verkocht.