Ik moet alleen de weer app terug zetten dan nog maar paar keer aan en uit zetten. wifi codes heb ik idd ook alles weg maar dat is niet zon grote ramp. ik ga maar eens verder ontdekken tijdens het werk update gedaan maar verder niet echt goed naar kunnen kijken :p
Kan nog steeds geen apps verplaatsen of widgets op startpagina zetten. Krijg steeds de melding dat touchwiz gestopt is. Ook na meerdere keren opnieuw opstarten
Ik weet ff niet meer hoe ik mijn agenda op startpaginas krijg, en dan niet gewoon het icoontje maar echt dat je direct je hele sgenda van die week ziet...
O my, wat een verschil zeg in de lay out. Ik las erover dat je nu stil foto's kan maken. Ik kan het alleen niet vinden waar. Kan iemand mij uitleggen waar ik het kan vinden?
Bagheera_206
Geplaatst: 03-04-15 15:49
PBA_ schreef:
O my, wat een verschil zeg in de lay out. Ik las erover dat je nu stil foto's kan maken. Ik kan het alleen niet vinden waar. Kan iemand mij uitleggen waar ik het kan vinden?
Denk eerst je mobiel op standje stil en dan pas foto maken.
Ik hou wel van de nieuwe lay-out! Zaterdagavond liep hij wel ineens vast. 3x opnieuw opgestart en viel telkens direct uit. Was toen bij de paarden dus zo gelaten, toen ik 2u later thuis was kon ik wek heropstarten en bleef hij aan. Heb hem toen wel onmiddellijk aan de lader gehangen ook (uitvallen gebeurde telkens na de melding dat batterij ver plat was). Verder geen last van gehad, vreemd!
Vraagje: bij sommige contacten pakt hij het Facebookfototje niet als contactfoto van zichzelf, hoe kan je dat instellen? Bij sommige neemt hij LinkedIn als foto, bij anderen helemaal niets.
Es_ther
Geplaatst: 06-04-15 15:07
Mijn touchscreen is vaag aan het doen.. Hij reageert soms gewoon niet, en dat is echt heel vervelend. Hier heeft de mini nog geen upfate..
Ik ben er inmiddels al een beetje aan gewend. Inmiddels is de S5 Plus langzaam in prijs te dalen. Ik weet nu steeds meer zeker dat de S5 Plus de opvolger wordt van mijn S4, want die voldoet aan bijna alle wensen en niet zo belachelijk duur als de S6.
Mijne loopt wel heel vaak wat vast, vb in snapchat als ik tekst wil typen blokkeert het toetsenbord, kan dan enkel snapchat weer afsluiten. Of bij sms typen, ook toetsenbord dat blokkeert. Of in facebook vastlopen bij het laden.
Merk dat hij het vooral lastig heeft als batterij onder de 40% raakt.
Ik heb hem nu bijna een jaar, nog nooit iets gewist, al mijn foto's en smsjes staan er nog op, maakt het veel uit als je die eens wist allemaal?