Zie ze nu staan bij de 100 nieuwste artikelen! Zo ff snel de vaatwasser leeghalen en dan de auto in! Neem meteen extra lampjes mee haha kan vriendlief ook rennen in het donker aangezien hij het niet fijn vind als ik alleen ga! Snel even boodschappenlijstje maken voor ik met veel te veel terug kom!
Die kastjes zijn idd schattig, maar wel erg klein.
Vandaag beits gescoord voor m'n zadelkast, kast erbij. Schoonmaakspul voor de vloer en nieuwe rollen voor op de verfroller. Nog geen 10euro, lekker shoppen!
Ik ben een week weg (op zus haar huis passen) sinds een paar maanden zit in dit dorp een action ga vanaaf effe kijken en meer niet
Konstantine
Geplaatst: 13-09-13 17:16
Dacht dat het regenpak €13,49 was of zo, maar ik vind de kwaliteit niet superieur. Nou maakt dat mij weinig uit, ik raak het waarschijnlijk toch weer kwijt voor het kapot gaat.
Vanmiddag weer even een busje inpregneerspray gekocht, ontdekte vanmorgen namelijk dat mijn Eastpakje begint te lekken... Vanavond dus maar even in de wasmachine en dan als 'ie droog is een paar lagen inspuiten.
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 13-09-13 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb die kastjes helemaal niet gezien, maar er waren gisteren sowieso veel schappen leeg, dus misschien waren ze op. Ik wilde die nep-uggs als pantoffels, maar die waren ook al op
Heb mn waxmelt-houder/ding weer in gebruik! Alleen wel met geurtjes van het tuincentrum! Ruiken lekkerder als die van de action en waren niet zo duur! Zag ze liggen en heb dus de houder een 2e leven gegeven!