Sammyy schreef:Sheran schreef:Over de babyvoeding: je kunt ook gewoon je eigen eten in de blender doen of de baby gewoon veilig 'hard' voedsel proberen te laten eten. Zo zijn ik en al mijn neefjes en nichtjes ook groot geworden. Speciale babyvoeding kregen we alleen als we in de auto zaten en er niet gekookt werd, dat was wat handiger dan.
Klopt, maar dan heb je het al over de potjesDe eerste 4 maanden krijgen baby's (iig, ongeveer tot die leeftijd) alleen nog melk. En dat kan flink in de kosten lopen.
Zo willen de artsen je het liefste aan de Nutrilon voeding hebben, die kosten een 15 euro per pak als ik me niet vergis. De Friso kost je ongeveer een tientje per pak. Dit zijn beide de A merken zeg maar.
Dan heb je van de Jumbo, Kruidvat en andere supermarkten ook eigen merken, die kosten je een 7 euro per pak.
Ik heb op internet gezocht net, en ben tot de ontdekking gekomen dat de voeding die genoemd werd, van VitaBaby is, en die kosten idd maar 3,40 euro per pak.
Dat is al de helft van het geld van de B merken. Een ontzettend verschil dusIk kan me met Amber herinneren dat ik op een gegeven moment niet genoeg meer had aan 1 pak per week, dus dan telt dat ontzettend door. Ben echt blij met die tip
En idd, die potjes smaken allemaal het zelfde. Al vond ik die van de Kruidvat nog enigszins mee vallen. Hier ook een kleintje die heel snel mee at met de pot gelukkig
Snap ik, maar melk maak je toch zelf, als moeder?
De eerste 4 maanden krijgen baby's (iig, ongeveer tot die leeftijd) alleen nog melk. En dat kan flink in de kosten lopen.
Ik kan me met Amber herinneren dat ik op een gegeven moment niet genoeg meer had aan 1 pak per week, dus dan telt dat ontzettend door. Ben echt blij met die tip 
Zo gooi je niet iets onbedoeld weg. 
Dus lijkte me wel goede gewoonte opschrijven!?