Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemiek80 schreef:hebben ze bij de action trouwens ook thermosflessen van een beetje goede kwaliteit?
ik bedoel niet thermobekers lol, deze heb ik thuisstaan maar die vertrouw ik niet zo qua vervoer, ik vrees dat die gaan lekken (zit zo'n drinkschuifje op de deksel).
Ze moeten echt lekdicht zijn want ik moet er eerst een eind mee fietsen en het zou wel zo fijn zijn als ik niet mijn tas(sen) uit moet soppen zodra ik op stal kom lol
Als het kouder is doet de senseo het bij ons op stal niet (onder de 5 graden doet een senseo het niet nl) en als lunch als je een tijdje aan het werk bent gaat een lekkere maaltijdsoep er ook wel in.
Mizora schreef:Ik heb van die lampjes van 0.79€ en die doen het ondertussen al weer een ruime maand (7/11). Geen problemen. Ik kijk wel tot hoe lang ze het volhouden. Ik hoop tot 4/4 maar anders gaat de kerstboom er eerder uit. De versiering is trouwens ook allemaal van de action (de boom niet, die is van de hema, maar die komt nog van voor 2002).
magriet schreef:Het nadeel van die zooltjes vind ik dat ze zo snel weer mee uit de schoen gaan met het schoen uittrekken. Ik heb ze er dan ook niet meer in maar het was meestal wel wat warmer dan zonder.
Morgen mag ik ook weer, moet enveloppen en eek dikke kaars hebben