Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Izie schreef:Ik vind die nieuwe producten van ZEN ook super fijn.
Had al een voorraad aangelegd van die geurstokjes/potjes in verschillende geuren.
Nou hadden ze van de week de handzeep, die is ook al zo lekker.
En nou zag ik dat ze ook bodyscrub en douchegel hebben..... Die ga ik ook nog even halen haha.
De gele is zowiezo erg lekker, en van de geurstokjes de paarse ook!
Jolien87 schreef:In de grote Action in Zwolle (jaja, we hebben ook nog een kleine hihi) heb ik ook nog een aantal muurstickers gevonden.
Heb er zelf twee meegenomen:
'This is what love looks like' en 'May love be the heart of this home'
Mijn vriend en ik gaan binnenkort samenwonen in een boerderij, nu maar hopen dat meneer dit ook aan de muur wil hebben en anders kan ik iemand anders er vast wel blij mee maken.
Wolkje schreef:Jolien87 schreef:In de grote Action in Zwolle (jaja, we hebben ook nog een kleine hihi) heb ik ook nog een aantal muurstickers gevonden.
Heb er zelf twee meegenomen:
'This is what love looks like' en 'May love be the heart of this home'
Mijn vriend en ik gaan binnenkort samenwonen in een boerderij, nu maar hopen dat meneer dit ook aan de muur wil hebben en anders kan ik iemand anders er vast wel blij mee maken.
Als hij ruzie gaat maken over die muurstickers, horen ze sowieso niet aan de muur.
Ruzie is niet "What love looks like"
maroescha schreef:Zijn net een stel verliefde pubers soms als je ze samen ziet! En geloof ook niet dat hij ruzie maakt om een sticker hoor, maar uiteindelijk moet je het beide eens zijn met de inrichting