Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rowo schreef:Mooi LaetitiaIk hou daar wel van. En al helemaal van dat type woningen.
Wie kent er sites of wat dan ook, waar ik voorbeelden vandaan kan halen met soorten inrichtingen, keukens etc. Wij moeten bij de architect wat sfeerbeelden aanleveren waar we van houden. Van woonkamer, tot kleuren, tot type woningen... maar behalve wat losse plaatjes via google etc heb ik nog niet echt een site kunnen vinden.
Misschien handig om te weten: ik hou niet van zeer strak en modern. Het moet warm zijn, beetje landelijk maar wel in de moderne variant. Voor een keuke hou ik bijvoorbeeld echt niet van een greeploze in hoogglans wit.
Mootje schreef:Rowo, van die dure woonbladen als VT wonen, Ariadne @ home, Elle decoration, Home & Garden en Residence kunnen een goede inspiratiebron zijn.
manzano schreef:rowo schreef:Mooi LaetitiaIk hou daar wel van. En al helemaal van dat type woningen.
Wie kent er sites of wat dan ook, waar ik voorbeelden vandaan kan halen met soorten inrichtingen, keukens etc. Wij moeten bij de architect wat sfeerbeelden aanleveren waar we van houden. Van woonkamer, tot kleuren, tot type woningen... maar behalve wat losse plaatjes via google etc heb ik nog niet echt een site kunnen vinden.
Misschien handig om te weten: ik hou niet van zeer strak en modern. Het moet warm zijn, beetje landelijk maar wel in de moderne variant. Voor een keuke hou ik bijvoorbeeld echt niet van een greeploze in hoogglans wit.
http://www.welke.nl/photo
Maar een architect??? Of is het een binnenhuisarchitect voor de inrichting??
rowo schreef:Mooi LaetitiaIk hou daar wel van. En al helemaal van dat type woningen.
Iemand?Citaat:Hebben vorige week laminaat uitgezocht voor de woonkamer maar vraag me nu af of dat er vloerverwarming onder kan, weet iemand van jullie dat?
We hebben laminaat uitgezocht van vita comfort; Vita New Classic collection heet het. Staat niet bij of het wel of niet geschikt is voor vloerverwarming.
Iemand ervaring met dit laminaat?