Ik heb s' morgens de zon op mijn balkon, rond twee uur heb ik geen zon meer. Ik zou inderdaad al gewoon kunnen wonen daar, maar mijn vader is net een paar dagen thuis uit het ziekenhuis, vandaar dat ik het nog even uitstel.
Heb ook geen ervaring met gordijnen van de Hema. Ik laat de mijne op maat maken bij de Kwantum. Levertijd is daar ook 3 tot 4 weken, dus ik verwacht ze over uiterlijk 2 weken.
Ik vind de keuken met dat oranje wel gaaf eigenlijk. Totaal anders als wat je over het algemeen ziet, maar erg leuk. Supergaaf huis trouwens

) nog in de lak gezet worden. De eerste laag zit er nu op. Hopelijk wordt het komende week nog 2 dagen goed weer want alles moet minimaal een halve dag open blijven om te drogen...

nee... Ik vond dat ze gewoon netjes hun werk deden en geen onzin verkochten!

We hebben nu een hele mooie robuuste stoffen hoekbank, maar die meurt dus naar kattenzeik.
Gelukkig kunnen de kussens in de was, maar ze heeft laatst tegen de zijkant staan sproeien... De bank wil ik niet meer meeverhuizen en de nieuwe bank moet dus 'vochtbestendig' zijn. Zo'n verhuizing geeft weer stress, dus dan zal ze vast wel haar staart een paar keer optillen. Jakkes. We zijn bij Profijt geweest vorige maand en zij hebben een soort impregneersysteem waarbij een stoffen bank zeker drie jaar waterdicht zou moeten zijn. Ons uitgekozen model kan niet worden geleverd in leer, bovendien hadden we nog niet bedacht dat wit leer natuurlijk wel makkelijk vlekt. De verkoper gaf aan dat vooral spijkerbroeken mooie blauwe plekken achterlaten... We zijn er dus nog niet helemaal uit. Zwart vinden we minder mooi, maar is wel praktisch. En stof zou dan echt een losse hoes moeten zijn zodat we die in de was kunnen gooien als er toch een ongelukje op gebeurt.