Anja_Joost schreef:
Onze achtertuin is afgelopen najaar ingeplant. Nu ziet het er nog een beetje troosteloos uit, maar dan komt vast goed![]()
Eerst nog even wat groeien en bloeien!
Jeetje wat een mooie grote ruimte...(jaloers)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mootje schreef:Michelle, De balkonfoto oogt mi saai en kleurloos (ofwel: alleen groen), maar die detailfoto's zijn gaaf!
Nicolletje schreef:Ik vind er echt een verschil zitten in planten in een pot op een balkon, en planten in de volle grond, en dan in de zon.
Op mijn voormalige zonnige balkon hadden veel zon-plantjes moeite om te blijven leven, ze verdroogden waar je bij stond.
Michelle77 schreef:Relaxed schreef:Ja ik kende ze ook niet hoor, kijk in het tuincentrum altijd gewoon op de plaatjes en een paar hadden al mooie rode bladerenIk bewaar de kaartjes ook, zodat ik weet wat er in de tuin staat
Zo doe ik het ook haha
Kaartjes moet ik ook houden voor evt "verzorgingstips" haha
Mootje schreef:Ik zet ze aan de muurkant, dus je ziet ze geeneens. Wel een beetje afhankelijk van wat voor planten je hebt staan!
idefix4 schreef:Bij ons komt een loonwerker het halen! En ik heb in de landleven gelezen dat mest met houtkrullen net zo goed is voor je tuin als stromest.Dus volgend jaar....
![]()
Wouw! Die Sering op stam! Wat een beauty. Wat zijn daar de eisen voor? Hoe staan ze het best? Zonnig? of juist niet?
Urielle: Pfoeh! Een eik van 2 jaar oud. Volgens mij maak jij die in volle glorie niet meer mee?? Wat een geduld! Ik zoek nog een walnotenboom... Ook al zo'n langzame, dure boom.
Urielle: Waar heb je de puinbak besteld? Mss komt mijn lief hem dan wel leveren, die werkt bij zo'n bedrijf...