Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naborah schreef:Ik wordt krankzinnigHad er naar mijn wensen een paar opgezocht, maar dan blijkt de camera slecht te zijn of heel de telefoon crashed regelmatig. Het enige wat ik vraag is niet te groot, niet te duur en een redelijk/goede camera. Qua apps moet Whatsapp, radio en misschien wat spelletjes, maar niet veel meer. En de telefoon moet wifi hebben, maar volgensmij hebben ze dat allemaal. Iemand nog andere suggesties? Budget tot zo'n 150 euro.
Niet:
Samsung Galaxy Y crashed
Samsung Galaxy Mini slechte camera
Naborah schreef:Ik wordt krankzinnigHad er naar mijn wensen een paar opgezocht, maar dan blijkt de camera slecht te zijn of heel de telefoon crashed regelmatig. Het enige wat ik vraag is niet te groot, niet te duur en een redelijk/goede camera. Qua apps moet Whatsapp, radio en misschien wat spelletjes, maar niet veel meer. En de telefoon moet wifi hebben, maar volgensmij hebben ze dat allemaal. Iemand nog andere suggesties? Budget tot zo'n 150 euro.
Niet:
Samsung Galaxy Y crashed
Samsung Galaxy Mini slechte camera
Naborah schreef:Yep, simlockvrij. Maar wat is traag? Ik kom van een niet-smartphone, dus hij hoeft niet op te kunnen tegen een hele dure telefoon. Dat besef ik maar al te goed, maar ik ga nu eenmaal niet 200 euro betalen voor een telefoon. Richting 175 kan nog, maar eigenlijk vindt ik dat al van de zotte.
blond_queen schreef:Dyonne, Heb m op de vorige pagina ook al aanbevolen, de Sony xperia pro.
Ik vind m superfijn, wilde zelf ook een smartphone met toetsenbord maar die zijn in de winkels nergens meer te vinden. Ik doe er vooral whatsappen, internetten, facebooken, twitteren, tumblren, instagrammen, muziek luisteren en wat spelletjes op en daarvoor is hij prima.
Dyonne schreef:blond_queen schreef:Dyonne, Heb m op de vorige pagina ook al aanbevolen, de Sony xperia pro.
Ik vind m superfijn, wilde zelf ook een smartphone met toetsenbord maar die zijn in de winkels nergens meer te vinden. Ik doe er vooral whatsappen, internetten, facebooken, twitteren, tumblren, instagrammen, muziek luisteren en wat spelletjes op en daarvoor is hij prima.
Klopt het dat die eigenlijk niet meer te koop is? ik heb even gezocht en vond hem nog ergerns, maar dan niet met QWERTY toetsenbord, maar QWERTZ.