maar dan heb ik persoonlijk toch liever de kwaliteit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dems75 schreef:....en denk aan kaarsen en bloemen om het warmer-huiselijker te maken.
Ik heb eigenlijk ALTIJD bloemen in huis en zonder vind ik het maar een kale, koude boel.
hotchocolat schreef:Die vloer doet me ergens aan denken. Zo is het resultaat als hij ligt.
opisop_shop schreef:ik heb voor de goedopere klussers onder ons ook nog een gouden keuken-tip![]()
Wij hadden een hele oude maar goed bruikbare keuken in ons huis zitten.
We wilden op dit moment ons geld niet aan de keuken besteden omdat het hele huis nog moest gebeuren, nieuwe cv enz.
Dus besloten we de keuken gewoon te pimpen
We hebben er een nieuw aanrechtblad opgezet en.... de kastjes gespoten!
Dat laatste ging echt super en het resultaat is gewoonweg oogverblindend.
We hebben nu een hele strakke keuken, lijkt nu helemaal nieuw
Zal eens even kijken wanneer ik een foto kan maken.
_Noor schreef:@ Zidore: badkamer moeten we nog helemaal uitzoeken. Heb eigenlijk ook nog geen idee wat ik (o nee, "we") daarmee wil!
Vind dat wel erg mooie tegeltjes en die je in de hal legt ook! Heel apart. Bij de keuken wil ik graag antraciete tegels met een oude look!
Vraagje: hoe is de kwaliteit van de Ikea-keukens (hotchocolat)? Vind die van jou er inderdaad erg op lijken! Het plaatje dat ik heb geplaatst is van een handgemaakte keuken..dus dan weet wel hoe het zit met de pleuries!!
Citaat:ik heb voor de goedopere klussers onder ons ook nog een gouden keuken-tip![]()
Wij hadden een hele oude maar goed bruikbare keuken in ons huis zitten.
We wilden op dit moment ons geld niet aan de keuken besteden omdat het hele huis nog moest gebeuren, nieuwe cv enz.
Zidore schreef:opisop_shop schreef:
Jaaa foto's![]()
Met wat voor verf heb je de deurtjes gespoten. Wij willen dat ook met onze keuken gaan doen, maar ik weet niet aan welke verf ik moet beginnen.
Zidore schreef:ik las iets over dekens kruidvat?? http://online.kruidvat.nl/product/54133 ... deken.html maar de leukste zijn al uitverkocht (maar dat is online dus in je winkel weet ik niet)
http://online.kruidvat.nl/product/54133 ... deken.html deze vind ik wel het leukste trouwens
Citaat:Ik heb de bruine in de winkel gekocht![]()
Ze zijn echt leuk, maar ze hadden er inderdaad maar een stuk of 10 in totaal in de bak liggen.
Renske_ schreef:Ik wil een nieuwe vloer denk ik....
en dan kamerbrede gordijnen(zit nu al een jaar tegen luxaflex aan te kijken die er al hing toen ik er ging wonenweet steeds niet wat ik wil! )
kleuren van mn muur+paarse houten balk uitzoeken was ook een dagenlange zoektocht en tig staaltjes meegenomen haha maar uiteindelijk wel helemaal happy er mee dus ja misschien hoort dat twijfelen wel bij mij om de goede keus te kunnen maken haha!
Maargoed, lichtgrijs laminaat, wie weet waar er veel keus is(en beetje betaalbaar)