veerledec schreef:snowbunny schreef:Wordt dat een probleem dan? ( rood staan op rekening? ) Ook als je elke maand salaris binnen krijgt?
Sterker nog, je mag niet rood kunnen staan. Ongeacht of je dat nu wel of niet staat op dat moment.
wij waren zo trots op het feit dat wij konden zeggen GEEN schulden te hebben, over spaargeld te beschikken en een positief saldo te kunnen laten zien, maar omdat je de mogelijkheid hebt rood te kunnen staan, moet dat opgezegd worden.Bedenk me trouwens dat de Rabo destijds ook moeilijk deed over onze mobiele telefoonrekening, dat is in feite ook een krediet dat je afsluit
.
Hopelijk mogen jullie gewoon gaan kappen en anders kun je inderdaad altijd nog creatief gaan doen
En hij tipte me over een autoverzekering die ik daarbij kon nemen, en dat komt geweldig uit omdat ik deze net bij m'n huidige verzekeraar opgezegd heb en nog op zoek was naar iets anders!
. Hypotheek hebben we ook al getekend, moet alleen vanavond nog even wat stukken langsbrengen en dan zou het allemaal goed moeten komen!!
. En creditcard mocht wel, de mogelijkheid om daar 'rood' op te mogen staan (dus na de standaard-maand) mocht niet.