Samsung Star S5230

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Evine

Re: Samsung Star S5230

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 18:29

ik heb hem net gekocht ^^alleen 1 probleekmpje... ik krijg het batterijklepje er niet af 0.o ga nu even dit topic doorstippen of iemand het weet xD

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 18:30

Dat wordt wel een paar keer genoemd.. Gewoon heel subtiel (en wel met veel kracht :') ) proberen. Gelukkig hoeft het maar 1 keer, want het is wel een rotkarweitje.

__Marije__

Haha er zijn wel meer stars die wat lastig gaan.. maar gewoon naar beneden duwen!

Horsea_nl

ik vind mijn samsung star erg fijn, behalve dat hij zo makkelijk van touchscreem af gaat :=

Evine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 22:19

IK heb de manier! Na veel Googlen kwam ik erachter dat er meer mensen dit klepje er niet af konden krijgen. Maar ja, niemand die zei hoe het er nu af moest. Vandaar dat ik hier de manier plaats, die mij binnen 1 seconde hielp om de batterijklep van de Samsung Star te verwijderen:

Druk met de gehele en platte hand op de achterkant van je Samsung Star en druk hard in één beweging in de richting van de pijl (zie ook stap in 1 in de handleiding).

tadaaa :D hij is nu open xD

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 22:49

ik heb een vraagje.
Normaal als ik een smsje krijg opent een klein schermje waar de tijd en datum (dacht ik ) en afzender van het bericht staat.. alleen staat nu de afzender er nu niet meer bij ?
Weet iemand hoe ik dit weer in kan stellen oid ?

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 23:10

Bij mij gaat hij eigenlijk altijd heel makkelijk open?

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 11:33

Bij mij niet. Maar die manier van Evine werkt wel. Moet 'm af en toe maar eens er af halen, zag net dat er behoorlijk wat stof onder het klepje zit!

Evine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 11:46

Ik heb hem nu sinds gisteravond maar ik heb nog ene probleempje... hoe zet ik dat piepje uit als ik iets aanraak? De enige manier die ik nu heb is hem op stil zetten maar kan dat niet gewoon in een normaal profiel?

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 11:50

Met de volume knopjes aan de zijkant van de telefoon. Daarmee kun je het toetsgeluid uitzetten. Maar ook de trilfunctie als je het touchscreen aanraakt.

Evine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 11:52

-.- ... ik heb mezelf nooit dom gevonden maar deze actie slaat egt alles xD nou ja, bedankt! :D

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 12:33

Haha, je moet het maar net weten dat het zo kan. :D

Evine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 16:59

nou het werkte hor :D (wat een verassing xD)
ik kom net bij mn verzorgpaarden vandaan en ik heb heel wat foto's genomen maar daar is ook al iets mee...(jemig, moeilijk hor zo'n nieuw mobiel) hoe kan ik de foto zien als ik hem gemaakt heb? want nu komen ze niet in beeld als k hem gemaakt heb, kan je dat ergens instellen ofzo? en hij doet ook heel raar als ik mijn fotos wil nbekijken want dan ben ik bijv naar rechts aan scrollen en dan gaat ie ineens heel snel naar links totdat ie weer bij het begin is... hoort dat?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 17:41

Kan het zijn dat je je telefoon scheeft houdt? Dan scrollt hij automatisch volgensmij :+

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:50

Ja bij mij scrolt ie soms ook automatisch als ik 'm scheef houdt. Erg irritant!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:18

Marjo_x schreef:
ik heb een vraagje.
Normaal als ik een smsje krijg opent een klein schermje waar de tijd en datum (dacht ik ) en afzender van het bericht staat.. alleen staat nu de afzender er nu niet meer bij ?
Weet iemand hoe ik dit weer in kan stellen oid ?

moet je bij sms instellingen zijn, en dan andere vakje aankruisen ( ja onduidelijk ik weet het haha)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:20

Ik heb een probleem.
een tijdje geleden kreeg ik een smsje van een meisje, die kreeg ik maar half omdat mijn inbox vol was, toen heb ik andere berichten verwijderd en kreeg ik em helemaal..
nu iedere keer als ik een berichtje krijg staat dat andere berichtje er weer *op dat schermpje..
terwijl ik hem allang verwijderd heb.. ik krijg het niet weg!!
iemand enig idee?

en voor mensen die denken dat ze gestalkt worden (onbekend gebeld worden) dit is nepoproep, dit kan je zelf inschakelen. :)

Evine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 12:18

MissPromiss schreef:
Kan het zijn dat je je telefoon scheeft houdt? Dan scrollt hij automatisch volgensmij :+

.... -.-* je hebt gelijk.. en ik maar woest worden op dat ding xD nou bedankt :)

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 12:35

Britt_Sisi schreef:
Ik heb een probleem.
een tijdje geleden kreeg ik een smsje van een meisje, die kreeg ik maar half omdat mijn inbox vol was, toen heb ik andere berichten verwijderd en kreeg ik em helemaal..
nu iedere keer als ik een berichtje krijg staat dat andere berichtje er weer *op dat schermpje..
terwijl ik hem allang verwijderd heb.. ik krijg het niet weg!!
iemand enig idee?

en voor mensen die denken dat ze gestalkt worden (onbekend gebeld worden) dit is nepoproep, dit kan je zelf inschakelen. :)

Ik heb dat uitgeschakeld en toch word ik een paar keer per week gebeld, ook in de nacht. Als ik dan opneem hoor je helemaal niets..

Ik heb een probleempje bij PC Studio, als ik foto's erop zet krijg ik er maar een paar en de rest kan ik nergens vinden.
Miniatuur weergave doet ie ook niet. Dus dan zou ik alles wat op met telefoon staat moeten uploaden maar dan krijg ik nog niet alle foto's. :?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 12:41

Britt_Sisi schreef:

En hoe kan je dat weer uitschakelen? :') Ik heb het per ongeluk aangezet, maar het is knap lastig.
Op je andere vraag heb ik geen antwoord, ken het probleem niet :\

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 23:52

mijn star zijn batterijklepje komt heel makkelijk los, veel te makkelijk. Van de week was hij gevallen ( :oo ) en batterij enal eruit terwijl hij eigenlijk maar laag gevallen is (:P) gewoon door dat klepje.

Ik heb ook problemen om mijn SD kaartje eruit te halen, dat is vaak een geprul. iemand tips?

Ow en wist niet dat die nepoproep kon ingesteld worden, bij mij gaat die enkel als ik de volumetoets ingedrukt houdt. Heb nog niet gehad dat het als een alarm regelmatig belde

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:43

waarom zou je elke keer je SD kaartje eruit willen halen, je kunt toch via bluetooth of met kabeltje bij de inhoud van het kaartje?

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 15:27

cissy schreef:
waarom zou je elke keer je SD kaartje eruit willen halen, je kunt toch via bluetooth of met kabeltje bij de inhoud van het kaartje?

Ik heb geen kabeltje en mijn laptop geen bluetooth.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 15:35

bluetooth kost maar 6,- (op de (zwarte) markt) met dongeltje en CD met programma erop, misschien de moeite waard om dat aan te schaffen? blijft je kaartje heel, gaat je batterijklepje niet kapot en jij een stuk minder frustratie... :) Werkt als een speer!
http://www.prijzenstunters.nl/webshop/c ... b-2-0.html

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 15:55

cissy schreef:
bluetooth kost maar 6,- (op de (zwarte) markt) met dongeltje en CD met programma erop, misschien de moeite waard om dat aan te schaffen? blijft je kaartje heel, gaat je batterijklepje niet kapot en jij een stuk minder frustratie... :) Werkt als een speer!
http://www.prijzenstunters.nl/webshop/c ... b-2-0.html

dank je voor de tip
( maar batterijklepje is helaas al naar de haaien vrees ik, is niet zo stevig als dat van mijn vorige samsung)