Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hermlein1989 schreef:heb even een vraagje aan de creative zen eigenaren.
Ik heb een creative zen v plus, en een universele oplader.
Nu ben ik alleen het verloopstukje van de oplader kwijt.
Heeft iemand die misschien voor mij?
Dan hoef ik namelijk geen hele nieuwe oplader te gaan kopen
groetjes
liedje89 schreef:Hoe heb je die programma's gedowlaod dan??
Als je ze gewoon vanuit de apps store (itunes store) haalt komen ze automatisch in itunes te staan en staan ze ook meteen bij programma's. Als je van de apps store(dus op je ipod zelf ipv op de comp) op de wifi download staat het er ook meteen om misschien is dat makkelijker dan.
liedje89 schreef:Hey het is mij immedels gelukt (heb niet helemaal door hoe) deze instructies heb ik gevonden ik heb zeeerst helemaal opgevolgd dat werkte niet maar toen ik daarna probeerde een gatris app te downloaden kreeg in dezelfde code in beeld en als je dan op anuleren duwt doet hij het:Citaat:Omdat veel mensen het niet weten en er veel verwarring over is zet ik het hier maar even.
Stap 1)Ga naar TuneCore: 34 Stars en kopieer de code
Stap 2)Ga bij de itunes store naar nieuw account aanmaken
Stap 3)Links onder het kadertje staat code inwisselen klik daar op en vul de code in
Stap 4)Klik Wissel in
Stap 5)Er wordt om je accountgegevens gevraagd, klik Maak account aan
Stap 6)Vul alles in
Stap 7)Je kan bij de optie Creditcard geen klikken
Je krijgt dan nog een melding dat de code niet geld of zo iets maar dat maakt niet uit, klik op annuleren en je hebt een volledig werkend account zonder creditcard
Dit werkte bij mij dus niet echter toen ik de code vervolgens bij inwisselen invulde werkte hij niet maar de volgende keer dat ik een gratis app probeerde te downloaden kwam ik na de voorwaarden akkoord terug in het inwissel scherm toen heb ik op anuleren geklikt en nu doet hij het bij mij. (dit is de duidelijkste manier om het uit te leggen denk ik maar pin me er niet op vast misschien ben ik een stap vergeten De code is trouwens: AJL67N79ERHP)
liedje89 schreef:Hey het is mij immedels gelukt (heb niet helemaal door hoe) deze instructies heb ik gevonden ik heb zeeerst helemaal opgevolgd dat werkte niet maar toen ik daarna probeerde een gatris app te downloaden kreeg in dezelfde code in beeld en als je dan op anuleren duwt doet hij het:Citaat:Omdat veel mensen het niet weten en er veel verwarring over is zet ik het hier maar even.
Stap 1)Ga naar TuneCore: 34 Stars en kopieer de code
Stap 2)Ga bij de itunes store naar nieuw account aanmaken
Stap 3)Links onder het kadertje staat code inwisselen klik daar op en vul de code inStap 4)Klik Wissel in
Stap 5)Er wordt om je accountgegevens gevraagd, klik Maak account aan
Stap 6)Vul alles in
Stap 7)Je kan bij de optie Creditcard geen klikken
Je krijgt dan nog een melding dat de code niet geld of zo iets maar dat maakt niet uit, klik op annuleren en je hebt een volledig werkend account zonder creditcard
Dit werkte bij mij dus niet echter toen ik de code vervolgens bij inwisselen invulde werkte hij niet maar de volgende keer dat ik een gratis app probeerde te downloaden kwam ik na de voorwaarden akkoord terug in het inwissel scherm toen heb ik op anuleren geklikt en nu doet hij het bij mij. (dit is de duidelijkste manier om het uit te leggen denk ik maar pin me er niet op vast misschien ben ik een stap vergeten De code is trouwens: AJL67N79ERHP)
leeneliefje schreef:Ik heb ook een vraagje
op mijn ipod nano zit een genius knopje.
maar wat is dat precies? en hoe moet je dat starten/installeren?
groetjes!
lonniejj schreef:Ik heb nu sinds kort een iPod nano, 8 gigabyte.
Er kunnen films op, alleen op de een of andere manier krijg ik maar 2 filmpjes erop, en die zijn nogal zinloos.
moeten je eigen filmpjes een bepaald bestand zijn voordat ze op je iPod kunnen?
lonniejj schreef:Is het wel een MP4-bestand? En anders videootjes rippen met die van DVDVideoSoft, doe ik ook altijd, succes verzekerd! (www.dvdvideosoft.com)Oke, en nu het volgende probleem.
Ik krijg ze wel op mijn iPod, maar zodra ik hem wil afspelen, slaat hij vast. Is dan het bestand nog te groot? Of is er iets anders?