Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liedje89

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 13:36

Bij je ipod in het scherm programma's de programma's aanvinken die je wilt instaleren en dan synchroniseren. (Als je ze teminste gewoon in itunes hebt staan al, anders denk gewoon toevoegen zoals je films en muziek toevoegd en dan aanvinken en synchroniseren)

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:54

Maar bij Progamma's staat er niks?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:37

Hoe heb je die programma's gedowlaod dan??

Als je ze gewoon vanuit de apps store (itunes store) haalt komen ze automatisch in itunes te staan en staan ze ook meteen bij programma's. Als je van de apps store(dus op je ipod zelf ipv op de comp) op de wifi download staat het er ook meteen om misschien is dat makkelijker dan.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 07:52

hermlein1989 schreef:
heb even een vraagje aan de creative zen eigenaren.
Ik heb een creative zen v plus, en een universele oplader.
Nu ben ik alleen het verloopstukje van de oplader kwijt.
Heeft iemand die misschien voor mij?
Dan hoef ik namelijk geen hele nieuwe oplader te gaan kopen
groetjes

hij is al weer gevonden :)
dus hoeft het niet meer

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 23:08

Weet iemand hier of schermreinigers voor LCD schermen ook veilig zijn voor touchscreens. Ik wil mijn protector op het scherm van mijn touch plakken maar ik heb er al een weg kunnen gooien omdat er stofjes onder blijven plakken.

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 23:37

liedje89 schreef:
Hoe heb je die programma's gedowlaod dan??

Als je ze gewoon vanuit de apps store (itunes store) haalt komen ze automatisch in itunes te staan en staan ze ook meteen bij programma's. Als je van de apps store(dus op je ipod zelf ipv op de comp) op de wifi download staat het er ook meteen om misschien is dat makkelijker dan.

Via de apps stoe, moet je toch eerst een account aan maken? Dan moet je een of ander creditcard nummer invullen.. maar aangezien ik dat niet heb? Want ik neem aan dat ookal als je het invult je niet hoeft te betalen? Want er zijn ook gratis spellen toch?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:00

De uitleg voor het aanmaken van een account zonder creditcard staat een paar pagina's terug volgens mij. Het kan wel inderdaad.

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 19:51

liedje89 schreef:
Hey het is mij immedels gelukt (heb niet helemaal door hoe) deze instructies heb ik gevonden ik heb zeeerst helemaal opgevolgd dat werkte niet maar toen ik daarna probeerde een gatris app te downloaden kreeg in dezelfde code in beeld en als je dan op anuleren duwt doet hij het:
Citaat:
Omdat veel mensen het niet weten en er veel verwarring over is zet ik het hier maar even.
Stap 1)Ga naar TuneCore: 34 Stars en kopieer de code
Stap 2)Ga bij de itunes store naar nieuw account aanmaken
Stap 3)Links onder het kadertje staat code inwisselen klik daar op en vul de code in
Stap 4)Klik Wissel in
Stap 5)Er wordt om je accountgegevens gevraagd, klik Maak account aan
Stap 6)Vul alles in
Stap 7)Je kan bij de optie Creditcard geen klikken

Je krijgt dan nog een melding dat de code niet geld of zo iets maar dat maakt niet uit, klik op annuleren en je hebt een volledig werkend account zonder creditcard

Dit werkte bij mij dus niet echter toen ik de code vervolgens bij inwisselen invulde werkte hij niet maar de volgende keer dat ik een gratis app probeerde te downloaden kwam ik na de voorwaarden akkoord terug in het inwissel scherm toen heb ik op anuleren geklikt en nu doet hij het bij mij. (dit is de duidelijkste manier om het uit te leggen denk ik maar pin me er niet op vast misschien ben ik een stap vergeten De code is trouwens: AJL67N79ERHP)

Ik kan dus ook niet vinden waar code inwisselen zou moeten staan? :+

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:36

liedje89 schreef:
Hey het is mij immedels gelukt (heb niet helemaal door hoe) deze instructies heb ik gevonden ik heb zeeerst helemaal opgevolgd dat werkte niet maar toen ik daarna probeerde een gatris app te downloaden kreeg in dezelfde code in beeld en als je dan op anuleren duwt doet hij het:
Citaat:
Omdat veel mensen het niet weten en er veel verwarring over is zet ik het hier maar even.
Stap 1)Ga naar TuneCore: 34 Stars en kopieer de code
Stap 2)Ga bij de itunes store naar nieuw account aanmaken
Stap 3)Links onder het kadertje staat code inwisselen klik daar op en vul de code inStap 4)Klik Wissel in
Stap 5)Er wordt om je accountgegevens gevraagd, klik Maak account aan
Stap 6)Vul alles in
Stap 7)Je kan bij de optie Creditcard geen klikken

Je krijgt dan nog een melding dat de code niet geld of zo iets maar dat maakt niet uit, klik op annuleren en je hebt een volledig werkend account zonder creditcard

Dit werkte bij mij dus niet echter toen ik de code vervolgens bij inwisselen invulde werkte hij niet maar de volgende keer dat ik een gratis app probeerde te downloaden kwam ik na de voorwaarden akkoord terug in het inwissel scherm toen heb ik op anuleren geklikt en nu doet hij het bij mij. (dit is de duidelijkste manier om het uit te leggen denk ik maar pin me er niet op vast misschien ben ik een stap vergeten De code is trouwens: AJL67N79ERHP)

Het staat linksboven aan in het menutje. Er staat alleen inwisselen. (bij quick links)

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:52

Welk menu'tje? Zou je misschien printscreen kunnen maken? :o
Edit: gevonden!
Nu heb ik op annuleren gedrukt, maar verder kom ik weer niet, oooh ik schaam me dood haha.

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:29

Oké, weer een stapje verder..
Er staat nu geen, en in dat code schermpje stond de code zegmaar al, dus ik derest ingevuld, krijg ik nu deze melding.
Als ik de code weghaal moet ik weer creditcard invullen..

Afbeelding

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:58

Ik snapte het ook niet helemaal maar volgens mij heb ik dat een paar keer gedaan en dan op anuleren gedrukt en toen deed hij het ineens. Het werkte wel echt.

EDIT: heb de code wel gewoon laten staan. En toen geanuleerd geloof ik, of nog een paar keer op verder geduwt ik weet het vanaf daar niet meer precies. Ik had alleen ineens een account. Snap zelf ook niet helemaal meer hoe dat kwam.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 16:19

Weet iemand of het mogelijk is om iets te kopen van de Amerikaanse Itunes? De single die ik wil kopen, is niet verkrijgbaar op de Nederlandse itunes.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 16:32

Denk van niet, iTunes store wordt aangepast aan het land waar je zit. Maar misschien als je bij je account je thuisland verandert oid.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 16:38

Ik zal vanavond wel zelf een account aan maken. Kijken of dat werkt.

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 16:41

Thuisland kan je alleen veranderen als het land van je creditcard daarmee overeenkomt... (als ik het me goed herinner..)

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 17:10

highwaykind schreef:
Thuisland kan je alleen veranderen als het land van je creditcard daarmee overeenkomt... (als ik het me goed herinner..)

Dan hoef ik het niet eens te proberen... pfff stomme itunes.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 16:45

Ik heb nu sinds kort een iPod nano, 8 gigabyte.
Er kunnen films op, alleen op de een of andere manier krijg ik maar 2 filmpjes erop, en die zijn nogal zinloos.

moeten je eigen filmpjes een bepaald bestand zijn voordat ze op je iPod kunnen?

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 16:48

Ik heb ook een vraagje :o
op mijn ipod nano zit een genius knopje.
maar wat is dat precies? en hoe moet je dat starten/installeren?

groetjes!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:37

leeneliefje schreef:
Ik heb ook een vraagje :o
op mijn ipod nano zit een genius knopje.
maar wat is dat precies? en hoe moet je dat starten/installeren?

groetjes!

Genius is een functie die zelf playlists maakt in je iTunes Library van nummers die goed bij elkaar passen. Zodat je je eigen muziek "herontdekt". Je moet er wel een iTunes-account voor hebben.

Je meldt je aan met je account en activeert de Geniusfunctie. Die gaat dan je library doorlichten en als alles gegenereerd is, kan je 'm gebruiken. Je zet dan een nummer op, klinkt rechtsonder op het Genius-knopje en dan geeft iTunes automatisch een playlist van nummers die gelijkaardig zijn. Heel handig :j

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:58

lonniejj schreef:
Ik heb nu sinds kort een iPod nano, 8 gigabyte.
Er kunnen films op, alleen op de een of andere manier krijg ik maar 2 filmpjes erop, en die zijn nogal zinloos.

moeten je eigen filmpjes een bepaald bestand zijn voordat ze op je iPod kunnen?

Ja het moet een bepaald formaat zijn. Maar er zijn hele goede (freeware) converters beschikbaar. (ik heb bijvoorbeeld videora ipod converter helemaal gratis en super simpel, over een film omzetten doet hij afhanklijk van de kwaliteit ongeveer een half uurtje maar je kan wel gewoon tegelijk andere programma's aan hebben.)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:33

Gewoon googlen op "video to iPod convert".

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:03

Oke, dankjewel! :D

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:17

Oke, en nu het volgende probleem.
Ik krijg ze wel op mijn iPod, maar zodra ik hem wil afspelen, slaat hij vast. Is dan het bestand nog te groot? Of is er iets anders?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:28

lonniejj schreef:
Oke, en nu het volgende probleem.
Ik krijg ze wel op mijn iPod, maar zodra ik hem wil afspelen, slaat hij vast. Is dan het bestand nog te groot? Of is er iets anders?
Is het wel een MP4-bestand? En anders videootjes rippen met die van DVDVideoSoft, doe ik ook altijd, succes verzekerd! (www.dvdvideosoft.com)