Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Wat fijn!
Flooo: Ik heb ook 'een huis in een slechte buurt' aka: de reputatie van 15-20 jaar geleden hangt nog steeds boven de wijk. Ik woon op een heel rustig stukje, nooit gedoe en raad eens.. In de wijk zelf is het ook rustig. Zitten heus wat rotte appels tussen of lui die het oude beeld nog hoog houden (oude huurderswijk, langzaam over op koop, huurders zitten nog wel eens in de voortuin in de zon). nu zit ik zelf echt aan de rand van het wijkje en kijk vanuit mijn huis het betere wijkje in, maar een 'slechte wijk' dmv 'de naam'.. Eerst een aantal keer zo'n wijk in op verschillende tijdstippen
Deze 'slechte wijk' lijkt heel erg te veranderen juist door die lage prijs. Jongeren trekken het wijkje in want betaalbaar. De gemiddelde leeftijd is hier 40.
Winged schreef:Wat fijn!
Flooo: Ik heb ook 'een huis in een slechte buurt' aka: de reputatie van 15-20 jaar geleden hangt nog steeds boven de wijk. Ik woon op een heel rustig stukje, nooit gedoe en raad eens.. In de wijk zelf is het ook rustig. Zitten heus wat rotte appels tussen of lui die het oude beeld nog hoog houden (oude huurderswijk, langzaam over op koop, huurders zitten nog wel eens in de voortuin in de zon). nu zit ik zelf echt aan de rand van het wijkje en kijk vanuit mijn huis het betere wijkje in, maar een 'slechte wijk' dmv 'de naam'.. Eerst een aantal keer zo'n wijk in op verschillende tijdstippen
Deze 'slechte wijk' lijkt heel erg te veranderen juist door die lage prijs. Jongeren trekken het wijkje in want betaalbaar. De gemiddelde leeftijd is hier 40.
Shiloh schreef:Lekker bezig gaucho!
Mijn zus en ik hebben de keuken rond. Volgende week bellen ze voor een inmeet afspraak. Gelukkig vind de verkoopster dat niet zo’n probleem en wil daar wel aan meewerken. (Dan gaan ze controleren of wat we willen ook past).
Eigenlijk is die vrijwel hetzelfde als ons oorspronkelijke design. hebben alleen nog wat met kastjes geschoven, wat waar.
[ [url=m/rShkwI.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dat komt dan in deze keuken: (je kijkt dus richting de rest van de keuken, ons design komt rechts op dezelfde plek)
[ [url=m/d4v9xa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij zullen er zelf dan waarschijnlijk wel echt een andere eethoek neer gaan zetten, maar wij denken dat ons design, zeker met die gave jaren 70 vloertegels, ons ontwerp zeker niet zal misstaan.
Luxorvalkje schreef:Mijn buurman heeft mij letterlijk verteld dat het dom is om 40 uur te werken.
Op papier werkt hij niet.
We hebben ooit uitgerekend (situatie alleenstaand met 1 kind) wat het verschil is. Ik 40 uur werken, universitaire opleiding, geen toeslagen. Hij niet werken, uwv en alle toeslagen). Ik kwam per jaar uit op €3000 netto meer dan hij. En daar werk ik dus een jaar lang weken van 40 uur voor. Dan snap ik dat hij het dom vindt. Tel daarbij op dat hij zwart een hoop bij verdiend.
Wij wonen in hetzelfde huis. Ik gekocht en hij gehuurd.
Fitzroy schreef:Ik heb maandag de sleutel gekregen en ben druk aan het schilderen. Valt me erg tegen, ik had gedacht met 1 a 2 lagen te kunnen volstaan, maar het worden er 3