.Mijn zuurdesem gaat ook goed, hij is zelfs iets te actief geworden
. Ik ga hem maar snel in een deeg verwerken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Ik ga hem maar snel in een deeg verwerken.
pmarena schreef:Ik vraag me af of dat zuurdesem ook ongezond kan worden zeg maar, dat er slechte bacteriën in komen te zitten ofzo...?
de winter verhalen vind ik toch altijd weer het mooist
De was drogen in vorstweer wil heel goed. De dagen zijn hier te kort dat het helemaal droog wordt maar het scheelt een hoop vocht in huis. Als het echt hard vriest kan het wel lastig zijn om de was daarna mee naar binnen te nemen. Je kunt het niet meer vouwen, zeg maar
Oeps, die is wel heel actief
pmarena schreef:Ik vraag me af of dat zuurdesem ook ongezond kan worden zeg maar, dat er slechte bacteriën in komen te zitten ofzo...?
)je al een goede uitleg over heeft gegeven. Als je je starter regelmatig gebruikt dan is de kans heel klein dat het niet goed gaat.
De winter is ook een mooie tijd
Ik reageer binnenkort even wat uitgebreider op je bericht

Ceetje_bokt schreef:Camembert maken! Wat ontzettend knap. Waar haal jij alle kennis vandaan die je hebt om al deze dingen zelf te kunnen maken? Ik vermoed het internet, maar dat zou wel een beetje een domper zijn. Ik zie je voor me met erg oude boeken in een schommelstoel.

De meeste kennis haal ik uit boeken, zowel oude en nieuwe. Ben dan ook erg blij met mijn lidmaatschap bij de lokale bibliotheek en de boekenbus die hier bijna voor de deur stopt. Maar zoals je wel snapt haal ik ook een deel kennis en ervaring van het wereld wijde web. Het is een te grote bron van informatie om aan mijn deur voorbij te laten gaan....
Het is donker rond half 4/4 uur en 8uur/half9 licht. Suzanne F. schreef:Ik vind dat altijd zo’n grappig tegenstelling bij jullie. Alles echt heel basic zonder elektra en dan toch internet hebben.![]()
Daar heb je ook elektra voor nodig toch? Maar dat gebruik je alleen voor de router? Niet voor lampen en koken en verwarmen toch?