Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en mis de verhaaltjes erbij
Nu al een week vakantie en nog geen seconde tijd gehad om foto's uit te zoeken, maar met zo'n dag als vandaag.. is dat wel een fijne bezigheid
Wat een baggerweer 
Alle diertjes lekker wat extra's gegeven, ook al weten ze er zelf niks van
Geeft toch een fijn gevoel
En zelf ook lekker gegeten en elkaar met leuke cadeautjes verwend! 
Onze lieve Nibit, die toch wel heel erg knap opdroogt 

Hopelijk tot zo hahaha
Wel ironisch.. op deze schijtdag qua weer, een update plaatsen over de hittegolf-week in augustus
Krijg het er spontaan weer warm van, en waardeer dit weer gelijk ook ietsje meer
Zie hier, eindelijk... de update van 3 t/m 9 augustus!!! 
We hebben, toen het begin van die week nog niet zo warm was, mooie foto's van Dije gemaakt
Lekkere bink 

Echt een gezellig plekje zo 

En andersom ook haha

Maar op Joker! Alsnog érg warm!

En grasjes eten 

Nog steeds spijt dat ik Kevin niet gefilmd heb, toen ie achter het konijntje aan ging

Dus, we gaan de bak ingraven!

Ook lekker koel!

In het water... dat liet ik graag aan de mannen over, dát is me dan weer te koud 

door al die Corona ellende. Echt heerlijk om te lezen/zien deze update. MarliesR schreef:Ohja, zo warm was het toen![]()
Wel mooi contrast met het weer nu ja
Hannanas schreef:Omg... meer meer meer! Ik was die hele hittegolf alweer vergeten![]()
door al die Corona ellende. Echt heerlijk om te lezen/zien deze update.
Dankjewel
Maar inderdaad... ik was het ook allemaal alweer vergeten door alle corona-gedoe van de laatste tijd... zo zonde eigenlijk... hopelijk snel weer een update
Wat tof die eerste oortjes-foto’s van Dije, echt een prachtig paard is het.
Prairy schreef:Dat Kevin storm nog ziet![]()
En de konijntjes
Ahhh, m'n lieve oude Kevin
Krijg serieus wel steeds meer het idee dat ie niks ziet
Maar niet vanwege z'n haar 
Slmt9 schreef:Wat een konijnenparadijs is het toch, geweldig wat jullie allemaal voor moois bedenken en hoe dankbaar ze er gebruik van maken. Mooi zoveel profijt van jullie werk en inzet!
Als je ziet hoe fijn ze 't hebben
Al blijft m'n doel altijd: méér binkies en méér zoomies! 
sureido schreef:Ik krijg het al helemaal warm weer bij deze foto’s terwijl ik net de horror van de 36 graden week uit mijn geheugen gewist had![]()
Hopelijk dat de komende zomer niet zooo heftig gaat worden. Want ik kan daar absoluut nier tegen. Maar eindelijk een update, ik dacht al een paar keer: zou ik het topic hebben ontstipt? Maar weer leuk!!
Zó erg hoeft ook niet meer nee..
En nu het tempo er weer een beetje inhouden 
JolisaJ schreef:Yes een update!Wat tof die eerste oortjes-foto’s van Dije, echt een prachtig paard is het.
Die hittegolf hoeft niet zo nodig meer van mij, maar picknicken op strand en zwemmen mis ik wel altijd in de winter. Vooral als ik nu op strand loop met de hond![]()
En de konijnen, wat een paradijsje maken jullie voor ze!
Het blijft een enorme knapperd 
Hopelijk is 't snel weer lente!! De winters stellen toch niets meer voor tegenwoordig..
maar wat ziet het er toch stiekem gezellig uit al dat groen en droge aarde
beter dan dit natte zooi en kale bomen, kom maar op met de lente!
net of ze een eigen ober hebben. Ziet er weer heerlijk uit daar bij jullie. Ik moest 10 (?) oktober nog ff aan je denken: Dr. Peacock... AnnemiekvM schreef:Wat heerlijk om met het saaie weer nu die fantastische zomer foto's te zien.
En die konijnen zijn ook wel heel erg leuk.

Dankjewel 
DeniseES schreef:Zo raar! Ik voel de warmte haast weermaar wat ziet het er toch stiekem gezellig uit al dat groen en droge aarde
beter dan dit natte zooi en kale bomen, kom maar op met de lente!
Het is wel een veel mooiere wereld ja.. behalve als er nu sneeuw valt, maar da's ook nooit meer..
Ik kan ook echt niet wachten tot de lente!! Lys_PPA schreef:Yes, leuk weer eens een update!
Diertjes voorzien van een frisse snacknet of ze een eigen ober hebben. Ziet er weer heerlijk uit daar bij jullie. Ik moest 10 (?) oktober nog ff aan je denken: Dr. Peacock...
Whaha.. nou, zo voelen we ons soms wel
Ik ga nog steeds elke avond met de snijplank vol bakjes groenten naar de konijnen, alsof ik een dienblad bij me heb 

Dais_ schreef:Ohh heerlijk om die foto's te zien. Toevallig zei ik vandaag ook nog tegen mijn man dat ik de hittegolf ook wel wat vond hebben. Beter dan die modder en slik overal.
Ben je niet bang dat een roofvogel 1 van je konijntjes pakt op een onbewaakt moment?
Modder en nat, of nat (van 't zweet) en heet 
Ik weet 't nog niet hahaha
De volgende week: 10 t/m 16 augustus!

De eerste roadtrip voor de pickup!

Gelukkig was de temperatuur nu beter!

Was goed geregeld allemaal; je zat met max. 3 mensen aan 1 tafel en mocht niet opstaan, alleen als je naar de wc moest
Maar dát was een leuk feestje!! Het is wel ontzettend moeilijk om te blijven zitten!
Gelukkig hadden ze ook lekkere hapjes 

En zo waren wij niet alleen, merkten we toen we stonden te wachten op de pont
Dat werd me nog een gezellig feestje op de parkeerplaats hahaha