Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarliesR schreef:Ohja, zo warm was het toen![]()
Wel mooi contrast met het weer nu ja
Hannanas schreef:Omg... meer meer meer! Ik was die hele hittegolf alweer vergeten![]()
door al die Corona ellende. Echt heerlijk om te lezen/zien deze update.
Prairy schreef:Dat Kevin storm nog ziet![]()
En de konijntjes
Slmt9 schreef:Wat een konijnenparadijs is het toch, geweldig wat jullie allemaal voor moois bedenken en hoe dankbaar ze er gebruik van maken. Mooi zoveel profijt van jullie werk en inzet!
sureido schreef:Ik krijg het al helemaal warm weer bij deze foto’s terwijl ik net de horror van de 36 graden week uit mijn geheugen gewist had![]()
Hopelijk dat de komende zomer niet zooo heftig gaat worden. Want ik kan daar absoluut nier tegen. Maar eindelijk een update, ik dacht al een paar keer: zou ik het topic hebben ontstipt? Maar weer leuk!!
JolisaJ schreef:Yes een update!Wat tof die eerste oortjes-foto’s van Dije, echt een prachtig paard is het.
Die hittegolf hoeft niet zo nodig meer van mij, maar picknicken op strand en zwemmen mis ik wel altijd in de winter. Vooral als ik nu op strand loop met de hond![]()
En de konijnen, wat een paradijsje maken jullie voor ze!
AnnemiekvM schreef:Wat heerlijk om met het saaie weer nu die fantastische zomer foto's te zien.
En die konijnen zijn ook wel heel erg leuk.
DeniseES schreef:Zo raar! Ik voel de warmte haast weermaar wat ziet het er toch stiekem gezellig uit al dat groen en droge aarde
beter dan dit natte zooi en kale bomen, kom maar op met de lente!
Lys_PPA schreef:Yes, leuk weer eens een update!
Diertjes voorzien van een frisse snacknet of ze een eigen ober hebben. Ziet er weer heerlijk uit daar bij jullie. Ik moest 10 (?) oktober nog ff aan je denken: Dr. Peacock...
Dais_ schreef:Ohh heerlijk om die foto's te zien. Toevallig zei ik vandaag ook nog tegen mijn man dat ik de hittegolf ook wel wat vond hebben. Beter dan die modder en slik overal.
Ben je niet bang dat een roofvogel 1 van je konijntjes pakt op een onbewaakt moment?