En we zitten nu natuurlijk nog vooral in 'afbreken' fase, dat komt ook wat minder nauw dan opbouwen
En hoop ook dat het nog lang leuk blijft haha! Voor alsnog gelukkig echt wel. We wonen hier ook gewoon al weer ruim 8 maanden
Mijn planning van in de ochtend schuur opruimen én nog wat verder schuren aan het raam was "iewat" optimisch
Maar met de schuur wel een heel eind gekomen!

Wij hebben overigens zelf een bouwstofzuiger gekocht, een Karcher. Met al onze plannen gewoon wel echt heel handig om zelf te hebben staan.
. Ik heb twee weken geleden ongeveer weer een met de auto rondgereden met dat kleine egje. Daarbij viel me op dat ik het er veel minder goed uit kreeg dan vorige keer (en tot 42min rondjes gereden zag ik op het autoklokje). Omgekeerd betekende dat echter ook dat wat er nu staat wat sterker geworteld is en dat de paarden er dus ook mogen snacken nu ze niet meer hele pollen er uit trekken met elke hap (vond ik een te groot extra zand risico). Daarvoor wel twee avonden met de kruiwagen rond gegaan om alle Melganzevoet er eerst weer uit te trekken (was een mooie bult
).