).Fijn dat ze fraude hebben kunnen vaststellen. Dit is voor jou wss het best denkbare scenario. Mss hadden de vorige bewoners ook al hetzelfde probleem, maar zijn ze het gewoon afgetrapt ipv er achteraan te gaan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).
. En nu nog een baan en dan kan het leven weer lekker op gang komen.
dat heb ik al maanden neit meer gezien haha Neej schreef:He wat fijn dat het inmiddels duidelijk is Renée! Wat een rust moet dat geven![]()
Als je nou slim bent, maak je nog even een foto van je nieuwe meter (dus de standen) en de krant van vandaag met datum leesbaar én bel Oxxio even zodat ze kunnen monitoren of het doorkomt dat je meter vervangen is.. Het gebeurt mij te vaak dat dat op de een of andere manier blijft hangen en zo ben je op alle situaties voorbereid haha
Jolliegirl schreef:Neej schreef:He wat fijn dat het inmiddels duidelijk is Renée! Wat een rust moet dat geven![]()
Als je nou slim bent, maak je nog even een foto van je nieuwe meter (dus de standen) en de krant van vandaag met datum leesbaar én bel Oxxio even zodat ze kunnen monitoren of het doorkomt dat je meter vervangen is.. Het gebeurt mij te vaak dat dat op de een of andere manier blijft hangen en zo ben je op alle situaties voorbereid haha
Dat heeft geen zin, want dan kan ze net zo goed de krant van vorige week pakken.
Dat is géén bewijs.
Dus ik hoef daar geen foto van te maken haha. Nog steeds 0 trouwens