Hihi ga je de eettafel lampen ophalen zie ik voor 10 euro 4 turquoise blauwe kussentjes
_Noah
Geplaatst: 20-03-13 20:17
Psm, heb je een foto van je tafellamp? Ben benieuwd!
Wie zocht er turkoise kussentjes? Ik heb bij ikea leuke hoezen gekocht, ze zijn licht turkois beetje pastel tint.
Ben ook wel van de frutsels en accesoires, met de verhuizing heb ik weer een hoop weggedaan. Ik was eerst een beetje van de Oosterse stijl, Boeddha's en donker hout. Nu meer van de beach look.. Ja het is modegevoelig hè . Kleurtjes ben ik ook wel gek op, blond servies en pip dekbedden en kussens.
Iemand nog een leuke foto van paasversiering? Ik weet nooit zo goed hoe ik dat moet aanpakken zon tak versieren haha.
Heb van mijn moeder een dikke dames schilderij kado gehad, ben er onwijs blij mee. Staat lekker fleurig
Ik vind al die versieren ook wel leuk staan,maar helaas niet al te veel plek voor. Heb hier eigenlijk ook nog iets veel dingen staan,maar anders vind ik het zo ''kaal''. Moet me hier ook inhouden met kussentjes heb er nu 7 op de bank liggen , en zie steeds weer meer leuke bij Leen Bakker. Kaarsjes verslaafd hier nog 1 hihihi als ik ze allemaal brand heb ik 22 waxine lichtjes aan
Grappig schilderij,het is niet echt mij smaak voor in huis maar vind ze wel altijd leuk gedaan.
SaskiaB
Geplaatst: 20-03-13 23:07
Stille meelezer meldt zich.
Wat een onwijs leuk schilderij waar kan ik er meer zien?
Als de lampen hangen, dat wil niet echt vlotten dan plaats ik een foto...
Kentaro
Geplaatst: 21-03-13 08:32
psm, heb je die kussentjes ook gelijk mee genomen??
shantal, paasversiering kan altijd.... Vaas met paastakken, als die in knop komen is het al leuk. Overal paaseitjes, kuikentjes, paashaasjes tussen zetten Sommige kaarsjes vervangen door paaskaarsjes.
jA zat wel al te kijken of ik een tak zou nemen hihih Heb zelf niet veel met pasen,maar vind het wel gezellig staan. Kuikentjes worden hier al speeltje gezien voor de kat hihi
Kentaro
Geplaatst: 21-03-13 09:33
Ik heb ook niets met pasen. Vind die takken wel erg leuk staan! Mijn kuikentjes staan ook hoog genoeg, want de honden vinden ze ook meer dan leuk
Ik werk een dagje thuis en ik moet einde van de middag even naar de HA en dan kan het wel zijn dat ik even een paastak meepak bij de bloemist hierzo. Vroeger hadden we zelf van die bomen in de tuin. Moet ik nog wel even zoeken naar alle paaseieren e.d. want die zitten ergens in een verhuisdoos.
Kristie
Geplaatst: 21-03-13 13:08
Ik heb net tulpen gekocht -rood/geel, en bij de AH paastakken die heb ik in de tulpen gezet met paasdingetjes erin -het ziet er best leuk uit!
Noah dat schilderij is leuk!
Edit ow en ik heb bij de AH ook bloemballetjes in een eierschaal gekocht voor vriendjes-figuur
Saskia, schilderij is van Van Leersum, als je daarop googled vind je wil wat prints.
Leuk al die paasversiering in huis! Helaas is mijn eettafel er nog niet, dus mis wat plek om het neer te zetten.
Wat vinden jullie trouwens van die kleurlampen van Phillips? Zit te denken er 1 te kopen, vind dat wel gaaf eruit zien.
Kentaro
Geplaatst: 21-03-13 20:07
Zo'n lamp hebben wij ook! Vind hem erg mooi! (wij hebben nog een 'oude', je hebt nu ook van die glazen bollen zeg maar gegraveerd, vind ik persoonlijk ook erg mooi!) geeft een heel mooi sfeerlicht.
sakkia, hoe was het bij de huisarts!
Ik heb ooit eens een paastak mee naar huis genomen van de boom die we op stal hadden. M'n pa had hem na pasen in de tuin geplant. Niet normaal hoe snel en hoe flink die uitgegroeid is!
Kentaro
Geplaatst: 21-03-13 20:48
Zat troudens vanmiddag in 101 woonideeen (een oude) te bladeren. Stond toch iets leuks in! 'glas in vaas' Bijvoorbeeld een doorzichtige cilindervaas met een roze vaasje erin, een blauwe snoeppot met een blauw wijnglas erin! Echt heel leuk! Zij hadden het dan met glaslijm gelijmt, maar denk dat dat ook zonder kan?!
Ja ik heb eczeem Ook in mijn haar en ik was net van plan om mijn haartjes weer in een zomerse kleur te laten verven Moet dus nog even wachten ..............
Kentaro
Geplaatst: 22-03-13 08:54
Ik ga bij m'n volgend IKEA bezoek zeker even kijken
Wat balen! Heb je er ook iets voor gekregen??
Sonja_vR
Geplaatst: 22-03-13 09:03
Kentaro schreef:
Ik heb ook niets met pasen. Vind die takken wel erg leuk staan! Mijn kuikentjes staan ook hoog genoeg, want de honden vinden ze ook meer dan leuk
Telt een eet tafel vol met tomaten planten ook als versiering?
Kentaro
Geplaatst: 22-03-13 09:05
dat is nog eens echt vers bij het eten.... Maar je brengt zo inderdaad wel het zomergevoel in huis
De meeste gaan naar buiten straks... Maar voorlopig is ht te koud, ik ga er wel binnen houden . 1 op de eettafel en 2in de vensterbank, maar dat zijn echt dwergplantjes met gele pruimtomaatjes en rode kerstomaatjes.ik vind tomaten mini's schattig
_lautje_
Geplaatst: 22-03-13 09:47
Haha oke, maar dan heb je nu echt jonge planten en neem aan dat je ze niet laat klimmen. Dan kunnen ze toch een paar meter worden Het zijn zeker schattige en kleurijke plantjes. En je kan er nog van snoepen ook. Heb ook een beetje gekeken voor van die kruiden planten en groenten enzo en ook tomaatjes gezien, maar tomaten is voor ons een beetje onnodig
x_spekkie_x
Geplaatst: 22-03-13 09:54
Ik heb een inbouwkast in de woonkamer zonder deur (wel met deurpost). Die wil ik graag gebruiken om dingen in op te bergen, dus ik wil hem afschermen. Welke mogelijkheden zijn er dan allemaal? Ik denk nu aan een gordijn of een vliegengordijn, maar wie weet hebben jullie wel leukere opties?
Ja goor spul voor in mijn haar Gelukkig heb ik het kort, maar moet dus wel echt elke ochtend mijn haar wassen, spulletje moet er een nacht in zitten en dan een week of 2 achter elkaar. Voor mijn gezicht en armen e.d. een hormoonzalf (ben ik niet zo weg van, maar de HTK-middeltjes werkten ook niet meer)
Hoop dat het snel weg is. Ben trouwens ook alweer geprikt!! Wordt steeds in mijn enkels gestoken en die bulten worden echt huge
Vanmiddag ga ik eens even naar de Xenos om te kijken of ik nog wat leuke paasdingetjes kan scoren
Zitten er ook gewoon scharnieren in Spekkie? Anders zou ik denk ik toch op marktplaats kijken of je een deur kan vinden.........