zou zo'n kastje ook super leuk vinden voor in de hal, maar helaas is die daar veel te klein voor (de hal )
MargreetW
Geplaatst: 01-01-13 10:39
Dames, allemaal de allerbeste wensen voor 2013. Mootje, je had best die mooie kussen kunnen kopen.... had je hem als kunstobject aan de wand gedaan. Hahaha. Duuuuure winkel, maar zo leuk om even te snuffelen. Ik koop er praktisch elk jaar een mooie kerstbal maar dit jaar hadden ze niks in mijn smaak en ik wil toch wel wat aparts in de boom. De sliert met pegels hangt bij de eettafellamp Mo, staat uberleuk. By Jysk hebben ze vaak leuke dingen voor niet zoveel geld. Ik ga voor komend jaar driftig op zoek naar een leestafeltje of theetafeltje/kastje, een kennis wil die wel voor mij opknappen. Gisteren ging om 9 uur de bel, dus deur even op de kierstand, staan er 3 vrouwen van verderop voor de deur op ze aub mijn kamer even mochten zien, eh.... ja want ze hadden al een aantal keer binnengekeken en ze wilde het graag even in het echt zien. Honden even in de bijkeuken, ik had ze zo mijn hele interieur kunnen verkopen. Volgende week worden mijn tafels afgeschuurd en in de olie gezet, er zit nu lak op en die verkleurd wat naar geel en lijken het net licht eiken tafels en dat was de bedoeling niet. Nou, 'k ga in de kleren en met kleinzoon naar mijn moeder. Allemaal een hele plezierige dag.
Zal ik het doen? Beginnen met het ontruimen van de kast? Een goede start van 2013 Oh: IEDEREEN ALLEMAAL DE BESTE WENSEN natuurlijk Dat we elkaar maar veel mogen inspireren in 2013
Beste wensen iedereen! Mm, mooi voornemen voor vandaag
shantal
Geplaatst: 01-01-13 13:56
Ik zou zelf wachten tot morgen,stel dat ze niet te huur zijn dan zit je met al je spullen buiten de kast. En je zit dan sowieso een dag in de ''rommel''
Ik zag wel dat ze bij de praxis dat ze die karretjes verkochten voor nog geen 10 euro ,er stond bij vermeld tot 250kg laat vermogen(maar heb ze nooit in het echt gezien)
Mijn eerste goede voornemen is nu al niet uitgekomen..... Ik ben de kerstspullen aan het opruimen en zou écht e.e.a. weg doen..... Dat is dus nog niet gebeurd...
Ik wilde vandaag de kerstboom opruimen maar ik blijf maar op de bank liggen doe de boom morgen wel tenslotte heb ik de kerstkaarten al weggegooid, kan niet teveel op een dag doen hè
Kentaro
Geplaatst: 01-01-13 14:28
Als we nu gewoon voornemen geen goede voornemens te nemen, dan weten we zeker dat het gaat lukken!!
Ik kan erg goed opruimen en weggooien maar heb vandaag geen zin haha! Als we de boom doen moeten we ook gelijk even de kelder uitruimen en een hoop op mp gooien enzo. Dat is me nu even teveel
Kentaro
Geplaatst: 01-01-13 14:49
Dan moet ik toch ook maar beter m'n best gaan doen....
Spekkie, heb je al wel foto's gemaakt??
MamaMiesje
Geplaatst: 01-01-13 15:30
Nou, deel I van HET PROJECT: De kast Dààr moet hij komen te staan -jammer van m'n geschilderde muurtje (Daarachter zie je de keuken) De bank komt dan hier en de tv weer op de plak van de kast/foto 1
De eerste helft leeg Alles leeg (en overal puiuiuinhooop )
Haha, poes vind het wel leuk, zo'n lege kast! Hihi, wat een werk... ging je deze nu schilderen of heb ik dat verkeerd begrepen? Wel een mooi plekkie voor die kast