Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Themba schreef:Sammy tip! Vraag iemand met je mee te gaan naar Duitsland rij naar de DM babyvoeding 800 Gr. Per pak voor ong 3,50!! Goed spul is mijn jongen ook groot mee geworden! Zelfde voedingswaarden als kruidvat bijv.
AngeliqueB schreef:lieke2 schreef:Heeft iemand de tip om vleeswaren handig te verpakken zodat je niet de gehele verpakking uit de vriezer hoeft te halen als je eigenlijk maar 2 plakjes nodig hebt?
Alvast het brood smeren met het vleesbeleg erop? Dan haal je het kant en klaar uit de vriezer en het ontdooit snel.
Sheran schreef:Over de babyvoeding: je kunt ook gewoon je eigen eten in de blender doen of de baby gewoon veilig 'hard' voedsel proberen te laten eten. Zo zijn ik en al mijn neefjes en nichtjes ook groot geworden. Speciale babyvoeding kregen we alleen als we in de auto zaten en er niet gekookt werd, dat was wat handiger dan.
Sheran schreef:Over de babyvoeding: je kunt ook gewoon je eigen eten in de blender doen of de baby gewoon veilig 'hard' voedsel proberen te laten eten. Zo zijn ik en al mijn neefjes en nichtjes ook groot geworden. Speciale babyvoeding kregen we alleen als we in de auto zaten en er niet gekookt werd, dat was wat handiger dan.