Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:Ik baal zo
Zag eergisteren op de site bij nieuwe dingen nail arts stempelsetje staan voor heel weinig... Ik heb al van konad etc zulke setjes, maar ik raak ze steeds kwijtDus ik wou er wat bij kopen... Zijn ze allemaal al uit verkocht
![]()
Heb nou een fles nagellak remover gehaald, nagellak remover pads, een basecoat en een topcoat, 2 setjes met dingetjes voor op je nagels, 3 setjes nepnagels, vsm zalf voor snij en schaafwonden, de neppe bio oil, 2 soorten tandpasta voor wittere tanden, 2 flessen voque hair en bodyspray en dat was het volgens mij
Alwiene schreef:Weet iemand of ze op het moment nog van die bekers hebben met 'hot chocolat' of zoiets erop? Iets met choco in ieder geval? Ben aan het nadenken voor een prijsje voor een wedstrijdje volgende week. Dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om een pakketje te maken met 2 bekers, een pak/doosje chocomelpoeder, een bus slagroom en een pak koekjes (stroopwafels, past dat erbij?) of zoiets. Het moet namelijk iets zijn wat voor elke leeftijd en geslacht leuk is om te winnen![]()
Mocht iemand nog andere leuke betaalbare ideeën hebben wat voor elk persoon kan dan hoor ik dat ook graag
Miepie77 schreef:kunnen die chocomelbekers ook in de Magnetron?
kiki1983 schreef:alwiene,ze hebben echt superleuke chocomel bekers! Ze zijn wel echt groot en er staat een winterachtige afbeelding op moeilijk uit te leggen maar echt heel leuk!
Heb trouwens ook zon luchtverfrisser gekocht die om de 9,18,24 minuten spuit en die is ook heel erg fijn!