En nu zie je ook goed de pisbeige kleur van de deur nog.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hier zitten er gewoon 2 aan onze emmer geknoopt
1 voor ons en 1 voor de buurvrouw.
Dat gaat naar de muziekvereniging,, daar zit ik zelf bij namelijk 

Maar ik twijfel nog steeds tussen grijs of bruintint

, dan ga ik weer).
.
). Als het goed is opgelost nu. De hele boven verdieping is geschilderd.
.
.
. Erg mooi zo die afstekende kleur met de spierwitte posten en lambrisering! Je hebt ongveer dezelfde kleurencombi als ik
. Ziet er heel netjes uit en inderdaad.. wat mooi strak! Ik heb het helaas al geverfd, maar die tip met een nat doekje ga ik wel in de slaapkamer proberen! Hoewel, ik heb "vakken" op mijn muur, het zal de andere kleur verf niet veel goeddoen denk ik als ik daar met een doekje overheen ga? Is natuurlijk allemaal latex..
? Zeg maar de trap van midden naar zolder en dan daar op het plafond? Zou ook in een vierkante hal niet misstaan!

maar wel mooi
vind ik.kgambler schreef:Ik kwam ook niet om advies vragen dus dat scheelt.

Nicolletje schreef:kgambler schreef:Ik kwam ook niet om advies vragen dus dat scheelt.
Het was niet persoonlijk
Maar ik vind dat altijd zo raar staan, als mensen dat doen. Beetje ongeinteresseerd ofzo.
.Yv_ schreef:Welkom Shadowflower en kgambler. inderdaad, wij willen fotoooooos.
Kgambler, zijn jullie wel actief op zoek naar een ander huis of gewoon rustig aan?
. In de tussentijd zit ik heerlijk waar ik nu zit. Ik zal binnenkort eens wat foto's maken van mijn/ons stekkie
.
)
Het was niet helemaal mijn smaak de stijl, maar vind het toch wel heel mooi geworden!

Ik zoek ook nog iets gaafs voor het trapgat.

Nouja, ik moet de helft van de plankjes aan de binnenkant nog zagen en verven, maar hij staat in elk geval in z'n geheel in de keuken nu