We krijgen alleen vloerverwarming beneden, dus geen radiotoren en de aannemer zei dat hij met frezen de bochtjes niet klein genoeg krijgt ofzo. Dus daarom gaan ze de dekvloer eruit hakken.
Edit: foto van boekje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

aan gedaan worden. De inrichting is namelijk geloof ik nog van 1986 en niet onze smaak. Nu hebben we wel een beetje een idee maar ik zie hier altijd zulke leuke dingen voorbij komen dat ik trouw mee wil gaan lezen! De tuin is 484m2 en moet ook tzt flink onder handen genomen worden. Maar het huis heeft de prioriteit.
. Over de plavuizen gaan we laminaat leggen, er zit geen vloerverwarming onder dus dat moet geen probleem zijn. Een stuk van de stenen (boekenkast en waar de tv op staat) gaan we uitbreken. De openhaard moeten we nog even kijken of we dat gewoon gaan schilderen of laten stucen, wellicht nieuwe tegeltjes.En de deur, die gaat eruit!
We gaan dus maar eens brainstormen over een mooi cadeau als bedankje.

Misschien een bongo bon of een bon voor een leuk tuincentrum of woonwinkel?
Het novilon klonk ideaal, maar is ook aan de prijs (128,00 m1) dus dat leggen we in dat geval alleen op de benedenverdieping.
(2 volwassenen en 2 katten). Ik durf er dus niks meer over te zeggen
Kans op krassen enzovoorts wel aanwezig, maar door de print die wij hebben niet, daar zie je niks op. Wij hebben wel een goedkope, omdat de duurdere geen mooie prints hadden imo. Misschien eens kijken bij Carpetright/Roobol?
De onderkant is echt stroef en als je het laat leggen, kan het geen kant op, zo strak wordt het gelegd.
ik wilde dat heel graag, maar een beetje mooie houtlook gaat richtin 100,- m2 
Dat heb ik er uiteraard niet voor betaald!
In principe staat er zo'n 4.000 euro gereserveerd voor de vloer. Maargoed mezelf kennende wil ik na 5 á 7 jaar weer iets anders, en is het gewoon weggegooid geld om er iets mega-duurs in te gooien. Ik streef er dan ook naar om onder de 2.750 te blijven....
Via, via weet ik vaak wel aan leuke deals te komen, maar mbt novilon heb ik nog niets goedkoops kunnen vinden. En met andere merken heb ik nog geen ervaringen gehoord...

) Wij hebben nu een houten vloer liggen (welliswaar zacht grenen en geen hardhout) maar dat nooooit meer in mijn woonkamer. We nemen het wel mee naar het nieuwe huis voor de slaapkamers boven. Maar dan moet ik het eerst goed schuren en ik denk dat ik het dan ga whitewashen.
PD, toch zou ik nog eens goed na denken wat je op de vloer gaat doen!! Als je van jezelf weet dat je best kritisch bent (wat heel goed is hoor!), zou ik persoonlijk niet terug gaan naar laminaat. PVC is zeker wel duurder, maar daar heb je over een paar jaar nog geen spijt van! Is er niet iets anders waarop je nu kunt besparen (bijvoorbeeld een goedkopere tafel kun je makkelijker over een paar jaar vervangen dan je vloer!)
)