Wij kopen de Action leeg! Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat ga jij voor 'nieuw' product van de Action aanschaffen?

Fleecevest
64 (22%)
Tondeuse
49 (17%)
Rubber borstel
79 (28%)
Ik heb nog niet eens het serum, de lederdoekjes of de flextub geprobeerd!
87 (31%)

Totaal aantal stemmen: 279

Mintgroen

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 22:10

Ooooooh, kruidnoten, hahahaha :D
Tsjah, bakkerskindje hè, dan krijg je dat ;)

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 22:15

dems75 schreef:
ik kan snel niet een foto vinden online...maar eigenlijk zien ze er net zo uit als die van de hema....is ook precies dezelfde kwaliteit stof. Ik heb ze naast elkaar gelegd en ze zijn even zwaar als kwaliteit....

daar ben ik het niet mee eens!
die van de action gaat het rek er sneller uit en corrigeert niet zoals de hema...
ikzelf vind die van de hema beter, maar die is dan ook meteen 3x zo duur

misschien had je wel een te kleine maat bij de hema, dat je er zo misselijk van word. wat ik heb nergens last van :=

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 22:52

Mirjamsel schreef:
Ooooooh, kruidnoten, hahahaha :D
Tsjah, bakkerskindje hè, dan krijg je dat ;)

Wilde eigenlijk al vragen op welke planeet jij de laatste 10 (???) jaar had gezeten :')
Dat je die superheerlijke chocoladepepernoten niet kent 8-)

(ken niet echt van die echte pepernoten, pas van de laatste paar jaar, dus voor mij is gewoon kruidnoten=pepernoten)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 22:55

Heeft iemand toevallig een regenpak van de action? Wat zijn de meningen hierover? :=

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:45

Ehhh... lelijk, waterdicht? :D

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:51

haha nee maar misschien dat ze klein uitvallen of juist groot dat bedoel ik :=

En of ze inderdaad wel echt waterdicht zijn :+

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:55

Ze zijn wel goed waterdicht, helaas laat de ventilatie flink te wensen over. Als je bv op de fiets tegen wind moet, dan ben je evengoed nat _O- . Ze vallen normaal tot ruim.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 00:00

T_hijs schreef:
Sorry als 't antwoord er al staat, maar wat kosten dat touw om touwhalsters mee te maken?

Het dunne touw kost geloof ik 75 cent voor 20 meter (geschikt als je een wat meer snijdend touwhalster wil of een mini-touwhalster voor in je auto als tegenhanger van het minihoofdstel), en ik geloof het iets dikkere touw (geschikt voor een gemiddeld touwhalster) 95 cent ofzo per 10 meter.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 02:38

alleen dat gele touw = geschikt voor een halstertouw ;)

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 06:14

iloonaa__ schreef:
die van de action gaat het rek er sneller uit en corrigeert niet zoals de hema...

misschien had je wel een te kleine maat bij de hema, dat je er zo misselijk van word. wat ik heb nergens last van :=

ehh...3x zo duur? 3x4 is 12....doe maar gerust 6x zo duur...
Nou ja...ik heb de hemdjes al een aantal keer gewassen, die van hema ook, en ik vind de kwaliteit identiek, echt waar. Na het wassen zijn ze ook gelijk weer mooi strak vind ik

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 06:24

De Action heeft goede spullen, maar de kwaliteit van de corrigerende hemdjes haalt het bij lange na niet bij die van de HEMA, vind ik ;)

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 08:01

De nep uggs zijn idd gauw stuk.. Ik loop nu een maand met 1 stel, alleen op mn werk en dan zit ik nog best veel bij de kassa,maar heb de zool al stuk ;) Maar goed, voor dat geld hoor je mij niet klagen :n Die andere draag ik binnen als sloffen :j

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 08:09

Ik draag nu die grijze voor buiten, die zwarte laat ik staat totdat dit paar op is. :=
Denk dat ik vanmiddag maar dat touw voor een touwhalster ga kopen, wil al tijden een touwhalster en heb een bezigheid nodig. :')

paleoceen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 08:15

myxlea schreef:
Hoihoi,

Ik was laatst in de action en ik was op zoek naar het rubberen borsteltje, maar zelfs de verkoopmedewerkerster snapte volgens mij niet zo goed wat ik bedoelde met "haren eraf halen" en alles .. dus mijn vraag aan jullie was is tussen welke producten ligt het rubberen borsteltje? dan heb ik een beetje een idee waar ik de volgende keer moet zoeken :P

Die liggen bij de bezems, swiffers en andere schoonmaakmeuk. Die rubberen borstels heb je ook in een grotere variant die je aan een stok kan vastmaken. En deze borstels liggen daar ook bij.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 08:57

Nog een tipje, de oorwarmers bij de action vandaan kun je prima dragen icm een cap. Voor nog geen euro lekkere warme oren

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 09:15

yvonnedv schreef:
Nog een tipje, de oorwarmers bij de action vandaan kun je prima dragen icm een cap. Voor nog geen euro lekkere warme oren

Das een slimme!

Die regenpakken vallen wel mee inderdaad qua waterdichtheid, maar zitten niet echt tof.
Heb er voor het zelfde geld (nouja, 6/7 euro) een bij de cranenbroek vandaan en die is qua kwaliteit, ventilatie en maat toch heel wat fijner.

Heb er vandeweek ook een set dikke handschoenen gekocht voor op de scooter en moet zeggen dat ze het ot nu to erg goed doen. Nog geen koude handjes gehad.

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:22

@Lolleke: waar heb je handschoenen gehaald? Action of Cranenbroek?
Ben op zoek naar goede, leuk geprijsde handschoenen omdat ik heel snel last heb van koude handen (syndroom van Reynaud) en wel graag brommer wil blijven rijden.

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:25

dems75 schreef:
iloonaa__ schreef:

ehh...3x zo duur? 3x4 is 12....doe maar gerust 6x zo duur...
Nou ja...ik heb de hemdjes al een aantal keer gewassen, die van hema ook, en ik vind de kwaliteit identiek, echt waar. Na het wassen zijn ze ook gelijk weer mooi strak vind ik

oke :') ja meer dan drie..
ik merk het wel, alleen die van de action met kant vind ik wel sterker dan die met die bredere bandjes ( die vind ik slap)
maar die met kant is wel goed te vergelijken met de hema.. ( maar ik blijf toch die van de hema het lekkerst vinden :o )
en die van de hema zijn even langer en zachter, wat ik ook erg lekker vind
Laatst bijgewerkt door iloonaa__ op 12-10-11 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:25

Juud87 schreef:
@Lolleke: waar heb je handschoenen gehaald? Action of Cranenbroek?
Ben op zoek naar goede, leuk geprijsde handschoenen omdat ik heel snel last heb van koude handen (syndroom van Reynaud) en wel graag brommer wil blijven rijden.

Action :j
Maar dit zijn wollen gevoerde. Ik weet dat ze bij de cranenbroek ook van dat soort motorhandschoenen hebben, zou dan daar eens gaan kijken.
Cranenbroek heeft vaak flink goede kwaliteit voor een lage prijs en zeker voor dat soort handschoenen zijn ze echt aan te raden. En dat soort dingen zul je bij e action niet meer vinden.
Toen ik nog op de boerderij werkte enzo haalde ik daar ook mijn broeken, truien ed vandaan. En de goedkope vesten, fleecespullen en sokken bij de action.
Zeker de werkbroeken en truien waren daar allemaal heel fijn qua warmte.
Daarin vertrouw ik het van de action toch net niet helemaal :p

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:27

Ik vind die van de Miss Etam het lekkerste zitten :) daarna die van de Hema, dan komen die van de Action en daarna die van de Zeeman :+
Heb ze allemaal uitgeprobeerd.

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:29

Evelli schreef:
Ik vind die van de Miss Etam het lekkerste zitten :) daarna die van de Hema, dan komen die van de Action en daarna die van de Zeeman :+
Heb ze allemaal uitgeprobeerd.

hoe duur zijn ze van miss etam?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:32

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:36

Zidore schreef:

Nee hoor, voor een halstertouw is dat rode juist geschikter. Als je met geel een halstertouw gaat knopen wordt 'ie onwijs dik.

Voor een touwhalster (daar zit toch een heel verschil in) is geel wel geschikter, maar niet als je een touwhalster wilt dat meer druk geeft.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:43

Dinniej schreef:
Zidore schreef:

Nee hoor, voor een halstertouw is dat rode juist geschikter. Als je met geel een halstertouw gaat knopen wordt 'ie onwijs dik.

Voor een touwhalster (daar zit toch een heel verschil in) is geel wel geschikter, maar niet als je een touwhalster wilt dat meer druk geeft.

De rode is absoluut NIET geschikt als touwhalster! Ik zou zeggen verdiep je eerst in een touwhalster voordat je zulke dingen zegt. Dunner dan 6mm. is gewoon echt te scherp.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:47

Ze heeft het met dat rode touw ook over een halstertouw ;)

Ik heb gister m'n gele touwtjes uitgetest. Werkt prima, glijden netjes door het bit heen :j