Tsjah, bakkerskindje hè, dan krijg je dat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dems75 schreef:ik kan snel niet een foto vinden online...maar eigenlijk zien ze er net zo uit als die van de hema....is ook precies dezelfde kwaliteit stof. Ik heb ze naast elkaar gelegd en ze zijn even zwaar als kwaliteit....
Mirjamsel schreef:Ooooooh, kruidnoten, hahahaha
Tsjah, bakkerskindje hè, dan krijg je dat
T_hijs schreef:Sorry als 't antwoord er al staat, maar wat kosten dat touw om touwhalsters mee te maken?
iloonaa__ schreef:daar ben ik het niet mee eens!
die van de action gaat het rek er sneller uit en corrigeert niet zoals de hema...
ikzelf vind die van de hema beter, maar die is dan ook meteen 3x zo duur
misschien had je wel een te kleine maat bij de hema, dat je er zo misselijk van word. wat ik heb nergens last van
myxlea schreef:Hoihoi,
Ik was laatst in de action en ik was op zoek naar het rubberen borsteltje, maar zelfs de verkoopmedewerkerster snapte volgens mij niet zo goed wat ik bedoelde met "haren eraf halen" en alles .. dus mijn vraag aan jullie was is tussen welke producten ligt het rubberen borsteltje? dan heb ik een beetje een idee waar ik de volgende keer moet zoeken
yvonnedv schreef:Nog een tipje, de oorwarmers bij de action vandaan kun je prima dragen icm een cap. Voor nog geen euro lekkere warme oren
dems75 schreef:iloonaa__ schreef:daar ben ik het niet mee eens!
die van de action gaat het rek er sneller uit en corrigeert niet zoals de hema...
ikzelf vind die van de hema beter, maar die is dan ook meteen 3x zo duur
misschien had je wel een te kleine maat bij de hema, dat je er zo misselijk van word. wat ik heb nergens last van
ehh...3x zo duur? 3x4 is 12....doe maar gerust 6x zo duur...
Nou ja...ik heb de hemdjes al een aantal keer gewassen, die van hema ook, en ik vind de kwaliteit identiek, echt waar. Na het wassen zijn ze ook gelijk weer mooi strak vind ik
Juud87 schreef:@Lolleke: waar heb je handschoenen gehaald? Action of Cranenbroek?
Ben op zoek naar goede, leuk geprijsde handschoenen omdat ik heel snel last heb van koude handen (syndroom van Reynaud) en wel graag brommer wil blijven rijden.
Zidore schreef:alleen dat gele touw = geschikt voor een halstertouw
Dinniej schreef:Zidore schreef:alleen dat gele touw = geschikt voor een halstertouw
Nee hoor, voor een halstertouw is dat rode juist geschikter. Als je met geel een halstertouw gaat knopen wordt 'ie onwijs dik.
Voor een touwhalster (daar zit toch een heel verschil in) is geel wel geschikter, maar niet als je een touwhalster wilt dat meer druk geeft.