Ik heb hem ook, even kijken of ik er een foto van heb
korrie22
Geplaatst: 13-08-11 22:08
ik zoek nog spullen voor mijn poetskist dus weet iemand nog iets?
ik zoek niet alleen spullen om het paard mee te poetsen maar ik bedoel ook spullen om bijv. mijn dekjes enz. mee schoon te krijgen
ze hebben vast wel baby zonnebrand bij de action voor het neusje
xJolien
Geplaatst: 13-08-11 22:10
Korrie22; Nagelborsteltje (om de hoeven te schrobben) De rubberen borstel die eerder werd genoemd, om haren van de dekjes te halen Zonnebrand Babydoekjes Normale haarborstel, voor de manen Massageborstel Zo'n klein gereedschapsdoosje (om elastiekjes in te bewaren?)
Haha heb ik ervaring mee ja, vorige keer ook 'even rondkijken', kwam alleen voor een paar kleine mandjes. Maar dat werden iets meer spullen. Moest aan de kassa toen 16 euro nog wat betalen.
Ben van de week voor school- en kampspullen voor m'n 2 pubers geweest en was 123,= euro kwijt. Moest wel zo ongeveer met een aanhanger om alles mee te kunnen nemen
Miepie77
Geplaatst: 14-08-11 14:29
SulJinty schreef:
Ben van de week voor school- en kampspullen voor m'n 2 pubers geweest en was 123,= euro kwijt. Moest wel zo ongeveer met een aanhanger om alles mee te kunnen nemen
dan heb je idd goed je best gedaan, maar waarschijnlijk hoef je nu ook een hele tijd niet meer naar de Action hahaha
Abercrombie
Geplaatst: 14-08-11 15:17
Abercrombie schreef:
Heeft iemand ook die harde vakantiekoffers gekocht? Ik heb er 1 maar volgens mij heb ik teveel betaald voor het formaat.
pff, ik denk dat ik morgen ook maar even naar de action moet gaan voor wat spulletjes! De flextubes gebruik ik al, net als de afwasborstels om de hoeven mee schoon te maken. Wanneer ik de hoef echt vies heb en het niet lukt met de afwasborstel gebruik ik een schuurspons van de action. Deze zijn helemaal zwart en er zitten er 3 in een pakje bij ons. De hoef lijkt dan net zo mooi als je paard bij de smid is geweest.
Anoniem
Geplaatst: 14-08-11 16:41
Abercrombie schreef:
Abercrombie schreef:
Heeft iemand ook die harde vakantiekoffers gekocht? Ik heb er 1 maar volgens mij heb ik teveel betaald voor het formaat.
Niemand??
Hoeveel heb je betaald dan en wat is de maat? Dan wil ik het woensdag wel even voor je na kijken (moet dan werken) En dan hoef jij niet er voor terug.
Misschien is het al genoemd, maar ik heb geen zin om het hele topic weer na te lezen, maar heeft de action ook boxjes voor bij de computer?? 1 van mijn poezen heeft het snoertje van mijn boxjes kapot gebeten dus heb nu geen geluid meer. Het snoertje van mijn telefoonoplader is ook op deze zelfde manier gesloopt,maar telefoonopladers zullen ze wel niet hebben.
korrie22
Geplaatst: 14-08-11 19:48
nee denk het niet maar ik weet niet of ze boxjes hebben maar ik denk het wel want wat hebben ze niet?
SulJinty
Geplaatst: 14-08-11 19:49
Ja, boxjes heb ik gezien .........
korrie22
Geplaatst: 14-08-11 19:50
maar weet iemand verder dan dat lijstje nog paardenspullen? (voor de verzorging dus geen speelgoed)