Warmtepleisters helpen redelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maartje_h schreef:Ik ben vanochtend gewoon zonder iets te kopen de action uitgewandeld![]()
![]()
![]()
Ik was op zoek naar de muffinsbakvorm van dat blauwe siliconenspul maar bij de action hier hadden ze hem niet meer en een dorp verderop ook niet meer![]()
deze :
_Tara_ schreef:Rebeccaa schreef:Oortjes die heel goed zijn en ook niet eens heel duur zijn die van Philips waarbij er allemaal verschillende kleurtjes 'dingetjes' in het pakje zitten die je aan de buitenkant kan klikken (ik heb ze altijd roze, maar als je het zat bent kan je het ook nog omwisselen) zijn geloof ik 10 euro, maar wel echt heel fijn + goed. Mijn kat heeft ze alleen te pakken gehad want ik gebruikte ze al anderhalf jaar.
Sorry maar 10 euro kan nooit goed zijnMaar goed dat is waarschijnlijk maar net wat je gewend bent en waar je tevreden mee bent kwa geluidskwaliteit.
Zidore schreef:maartje_h schreef:Ik ben vanochtend gewoon zonder iets te kopen de action uitgewandeld![]()
![]()
![]()
Ik was op zoek naar de muffinsbakvorm van dat blauwe siliconenspul maar bij de action hier hadden ze hem niet meer en een dorp verderop ook niet meer![]()
deze :
je eerste zin: dat heb ik laatst ook gehad!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
nooit gedacht dat die dag zou komen!!
![]()
oh ik weet het al weer
iemand vroeg laatst hier om een metalen muffinbakvorm
die hebben ze niet bij de action
maar ik zag die wel bij de Xenos! 3 euro ongeveer
Rebeccaa schreef:Tja ik vind ze prima geluid geven. Het is natuurlijk niet te vergelijken met duurdere oortjes maar als je gewoon rustig je muziekje in de trein wilt luisteren maakt het voor de meeste ook niet veel uit toch.Oortjes van 2 euro of zo vind ik wel echt storende kwaliteit hebben. Overigens houden ze het bij mij prima vol alleen een spelende poes overleven ze niet nee.
Meloen schreef:Ik heb trouwens vandaag een babybadje gekocht, met harde rand, voor 4,79...
Alleen niet voor de baby, maar voor de honden! Goed ding. Ze vinden het heerlijk.
Lederdoekjes ook maar even gekocht. Ben nu wel heel nieuwsgierig