Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malenka schreef:Leg een lekker plaid (opgevouwen) over een bank of stoel. Gebruik warme tinten. Gebruik vooral materialen als velours en wol(vilt). Denk ook vooral aan de juiste verlichting. Zorg voor lampen die een warme kleur geven en dus geen (hel)wit licht. Helemaal nu het weer donkerder is kun je veel doen met verlichting vergeet daarbij vooral de kaarsen niet! Creër gezellige hoekjes die je een warm/vrolijk gevoel geven. Gebruik hiervoor verschillende materialen. Ik heb bijvoorbeeld pas een oude hutkoffer gekocht. Die ga ik aankleden alsof er net een ontdekkingsreiziger (leker geromantiseerd) is aangekomen. Er komen dus wat foto's in. Een mooi kledingstuk aan de houten hanger, laatje half open met daarin een voorraadje kaarsen en wierook, oud gemaakt papier met aantekeningen, compas etc. Maak dus een stilleven (geordende rommelis altijd gezellig).
dems75 schreef:even een tip voor allen±
Bij de Kruidvat hebben ze nu heel leuke plaids/quilts liggen voor slechts 10 euro!
Een beetje in de Riviera Maison stijl. Kleuren in bruin, blauw of rood. Heb er twee gehaald en ze zijn echt heel leuk. Volgens mij hebben ze er ook kussens bij.
WillemYntJee schreef:Wij hebben die paneelgordijnenBijna witte en t staat echt heel mooi. Kattenharen blijven er wel aanzitten (we hebben ze tot op de grond) maar dat is met een stofzuiger zo weg te halen.
En ze zijn niet duur, dus als je dr op uit bent gekeken haal je gewoon weer nieuwe