Ik had een poosje geleden een huisje laten zien in Middelburg, maar dit is na de bouwtechnische keuring waar een erg hoog bedrag uit kwam niet door gegaan. Sinds vorige week vrijdag ben ik na bijna 3 weken onderhandelen eigenaar van een erg leuke gezinswoning. Ik krijg 16 augustus de sleutel al, dus moet nu snel alles regelen. Ben straks eerst een afspraak bij de bank eens kijken wat zij mij kunnen bieden

Overigens speelde hij meteen open kaart en gaf aan dat het appartement eerder verkocht is geweest voor 2000 onder de vp (toen kreeg de koper de financiering niet rond) en dat de verkoper dus zeker niet akkoord zal gaan met wat wij nu bieden (12.000 onder v.p.), onder andere omdat ze met de huidige vp al met verlies verkopen. Ik heb hierop ook meteen open kaart gespeeld en onze max aangegeven en dit gaat hij doorgeven en hij belt morgen terug. Ik vind het superspannend, maar heb ergens gewoon het vertrouwen dat het goed moeten komen

Het is het leukste als iedereen het ziet als je verhuist bent, maar dat duurt nog heel lang